ریزش ملی پوشان پس از برگزاری اردوی فروردین ماه؛

میرشفیعی: مسابقات بین‌المللی ژاپن اولین رویداد مهم سال ۹۷ خواهد بود

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۶:۳۴
کد خبر: ۶۸۱۵۷۷
میرشفیعی: مسابقات بین‌المللی ژاپن اولین رویداد مهم سال ۹۷ خواهد بود
دبیر انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین در آخرین روزهای اردوی آمادگی تیم ملی، از برگزاری مسابقات بین المللی ژاپن به عنوان اولین رویداد مهم سال 1397 خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمحمدرضا میرشفیعی درخصوص شرایط این اردو گفت: در نظر داشتیم که پیش از سال جدید سه مرحله اردو داشته باشیم که به خاطر شرایط محقق نشد و موفق شدیم تنها یک مرحله اردو برگزار کنیم. در این اردو که اولین مرحله از تمرینات آماده سازی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز محسوب می شود، ۱۷ نفر دعوت شدند که ترکیبی از بهترین های مسابقات جهانی مکزیک و بهترین نفرات مسابقات قهرمانی کشور که با نظارت IPC برگزارشد، هستند.

میرشفیعی افزود: سال آینده شش مرحله اردو پیش بینی شده که از فروردین ماه آغاز می شود و پس از پایان اولین مرحله اردو در سال جدید، تیم با ریزش مواجه می شود و دو نفر حذف می شوند و از اردوهای بعد با ترکیب ۱۵ نفر تمرینات را ادامه می دهیم.

دبیر انجمن وزنه برداری تصریح کرد: رویکرد انجمن بر جوان گرایی و پرورش استعدادهایی است که شناسایی شده اند، از این رو در هر اردو از بهترین نفرات تیم جوانان نیز استفاده می کنیم تا در کنار بزرگسالان کسب تجربه کنند و برای سالهای آتی پشتوانه ی خوبی برای تیم ملی ساخته شود. البته در اردوی اخیر نیز از ۴ وزنه بردار جوان استفده کردیم که دو نفر از آنها در مسابقات اخیر پاراآسیایی جوانان و جهانی مکزیک نیز حضور داشتند.

وی گفت: اوایل شهریور ماه سال آینده می بایست در مسابقات بین المللی ژاپن شرکت کنیم که پس از مسابقات جهانی مکزیک یکی از مسابقات الزامی برای حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ است. پیش بینی می شود که تیم کاملی که برای جاکارتا اعزام خواهد شد به اضافه ی چند نفر دیگر را در این اعزام همراه داشته باشیم.

میرشفیعی درخصوص تمرینات این مرحله اضافه کرد: وزنه بردارانی که در مسابقات جهانی مکزیک حضور داشتند و به اردو دعوت شدند، در دوران انتقال هستند و طبیعاتا با افت رکورد مواجه می شدند. ملی پوشانی هم که در مکزیک نبودند  و در استان های خود تمرین می کردند شرایط خوبی دارند و در مجموع در این اردو ملی پوشان به ۶۰ درصد آمادگی مورد نظر رسیدند.

دبیر انجمن وزنه برداری در پایان اظهار داشت: تا چند ماه آینده فرصت برای اعلام اسامی نهایی بازی های پاراآسیایی جاکارتا وجود دارد و ترکیب نهایی متشکل از افرادی است که بهترین عملکرد را در مسابقات قهرمانی کشور با نظارت IPC و مسابقات جهانی مکزیک داشتند.

اولین اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان با دعوت از ۱۷ وزنه بردار از ۲۸ بهمن آغاز شد و فردا، ۷ بهمن به کار خود پایان می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز