امین نوروزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پادوانی به هوش آمده است/ لئوناردو شرایط بهتری دارد

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۴:۳۱
کد خبر: ۶۸۱۵۸۲
پادوانی به هوش آمده است/ لئوناردو شرایط بهتری دارد
پزشک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پادوانی به هوش آمده و فشار روی نخاع کمتر شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امین نوروزی، پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت لئوناردو پادوانی بازیکن آبی‌ها که در دیدار مقابل فولاد دچار آسیب دیدگی شدید شد در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: قرار بود امروز عازم خوزستان شوم اما به دلیل آنکه دو پزشک و فیزیوتراپ همراه تیم بودند ترجیح داده شد من در تهران بمانم تا وضعیت مصدومان تیم را برای دیدار با دربی مشخص کنم.

وی ادامه داد: در معاینات اولیه مشخص شد آسیب دیدگی فراتر از همیشه خواهد بود. استخوان جمجمه شکسته و خونریزی شدید آغاز و پاها بی حرکت شد. در آزمایشات تکمیلی مشخص شد نخاع سالم ولی فشار زیادی را متحمل شده است. بعد از مشورت فراوان بالاخره تصمیم گرفته شد عمل اولیه در همان اهواز انجام شود که 6 ساعت به طول انجامید و هم اکنون خونریزی قطع شده و پادوانی به هوش آمده و فشار روی نخاع کمتر شده است. از هموطنانم دعا می‌کنم که برای سلامتی پادوانی دعا کنند.

نوروزی همچنین درباره مصدومیت مهدی رحمتی، گفت: امروز مشخص می‌شود که رحمتی به دیدار با پرسپولیس خواهد رسید یا خیر. اما همه تلاش خود را به کار می‌بریم تا این بازیکن به دربی برسد. امروز از بازیکنان مصدوم تیم تست خواهیم گرفت و مشخص می‌شود که رحمتی، میلاد زکی‌پور، محسن کریمی و پژمان متنظری مشخص می‌شود.

گفتگو: محمدبابااللهی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز