لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان باسابقه ترین لیگ تکواندو کشورمان است؛

عمرانی: لیگ دسته یک پشتوانه خوبی برای لیگ برتر است

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۴:۳۳
کد خبر: ۶۸۱۶۳۵
عمرانی: لیگ دسته یک پشتوانه خوبی برای لیگ برتر است
مدیراجرایی جام نقش جهان گفت: قدیمی‌ترین لیگ تکواندو در حالی به پایان رسید که مبارزات فنی و جذابی را میان تیم‌های حاضر شاهد بودیم و همانند سال‌های گذشته با معرفی پدیده‌ها و جوانان با استعدادی همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا عمرانی مدیر اجرایی لیگ دسته یک جوانان و برگسالان در خصوص رقابت‌های بیست و سومین دوره لیگ «جام نقش جهان» گفت: لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان با بیش از دو دهه فعالیت با سابقه ترین لیگ تکواندو کشورمان می‌باشد که در این دوره با حضور 215 هوگوپوش و در قالب 9 تیم برگزار شد؛ البته در ابتدای لیگ تیم پالایش نفت آبادان نیز حضور داشت که به لیگ برتر ملحق شد.

وی افزود: در این دوره دیدارها به صورت رفت و برگشت پیگیری شد و با توجه به رعایت فواصل برگزاری مسابقات تیم‌ها از سطح برگزاری راضی بودند. رقابت‌هایی با سطح فنی بالا را میان تیم‌ها شاهد بودیم و همچنین حضور مربیان با سابقه تاثیر به سزایی در جذابیت دوچندان این لیگ داشت.

مدیر اجرایی لیگ نقش جهان تصریح کرد: تمامی تیم‌ها با برنامه در لیگ حضور پیدا کرده بودند و در زمان فصل نقل و انتقالات که فرصتی یک‌ماهه را در اختیار داشتند با آنالیز دقیق تیم‌ها و تکواندوکاران توانستند نتایج را به طور کلی دستخوش تغییرات کنند.

عمرانی این‌طور ادامه داد: در این دوره برای نخستین بار از کلاه‌های الکترونیکی استفاده شد که علاوه بر رضایتمندی تیم‌ها دقت داوران را بسیار بالا برده بود. همچنین با توجه به قانون سازمان لیگ به منظور پشتوانه سازی، تیم‌ها می‌بایست دو هوگوپوش نوجوان و دو تکواندوکار جوان را در ترکیب خود قرار می‌دادند که این موضوع پشتوانه‌سازی لیگ برتر و تیم‌های ملی را به همراه خواهد داشت و در پایان نیز پدیده‌های خوبی معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به هفتمین قهرمانی تیم «باشگاه مقاومت» گفت: هوگوپوشان این تیم با هدایت علی اشرف قنبری موفق شدند برای هفتمین سال برسکوی قهرمانی بایستند و جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را بدست آورند. منطقه آزاد ارس و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به ترتیب دوم و سوم شدند. تیم‌های دیگر نیز از توانمندی خوبی برخوردار بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز