مهسا جاور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور خانواده‌ها در استادیوم را به فال نیک می‌گیرم/ امیدوارم بهترین نتیجه را در جاکارتا رقم بزنیم/ نعمتی لایق عنوان برترین زن ورزشکار جهان است

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۷۴۷
حضور خانواده‌ها در استادیوم را به فال نیک می‌گیرم/ امیدوارم بهترین نتیجه را در جاکارتا رقم بزنیم/ نعمتی لایق عنوان برترین زن ورزشکار جهان است
عضو تیم ملی روئینگ بانوان گفت: زهرا نعمتی فقط زهرا نعمتی نیست بلکه نشان دهنده همه بانوان ورزشکار ایران است و قطعا لایق عنوان برترین زن ورزشکار جهان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ چهاردهمین دور تمرینات تیم ملی روئینگ بانوان با هدف حضور در بازی های آسیایی جاکارتا از 13 بهمن تا 3 اسفند در دریاچه آزادی برگزار شد و مهسا جاور، پریسا احمدی، نازنین رحمانی، نازنین ملایی و مریم امیدی پارسا پارو زنان حاضر در این اردو بودند.

مهسا جاور دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی چین و عضو تیم ملی روئینگ بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره شرایط این دوره از اردوها عنوان کرد: شرایط اردوها نسبتا خوب است  و تمامی اردوها تا به امروز به طور منظم و پیوسته برگزار شده و همه ما تلاش کردیم از تمامی امکاناتی که در اختیار داریم بهترین بهره را ببریم و خوشبختانه تمرینات قدرتی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

جاور در خصوص برپایی اردوی یک ماهه در چین و حضور در این کمپ عنوان کرد: به لحاظ فنی کیفیت اردوی چین خوب بود، مربی های خوبی در این کمپ حضور داشتند وتوانستیم از علم و تجربه آن ها استفاده کنیم اما به لحاظ امکانات مشکلاتی وجود داشت، مثلا ما خوابگاه خوبی نداشتیم اما چیزی که برای یک ورزشکار مهم است داشتن امکانات ورزشی مناسب است که خوشبختانه در چین این امکانات وجود داشت و توانستیم تمرینات خوبی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: زمان زیادی تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا نمانده است و همه ملی پوشان در تلاش اند با آمادگی لازم در مسابقات حضور داشته باشند تا زمان اعزام به مسابقات فکر می کنم پنج دوره اردو برگزار کنیم و از این پنج دوره احتمالا یک ماه مانده به آغاز بازی های آسیایی ادامه اردوها به صورت برون مرزی انجام شود و احتمال می رود اردوهای خوبی و تاثیرگذاری باشد.

جاور درخصوص شانس کسب مدال دربازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: خوشبختانه روئینگ بانوان ایران در حال حاضر روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و یکی از بهترین کشورهای آسیا به شمار می رویم و حتی در رقابت های قهرمانی آسیا گذشته ثابت کردیم که می توانستیم صاحب مدال های بیشتری شویم، اصلی ترین رقیب های ما نمایندگان کشور چین، کره جنوبی و قزاقستان هستند و فکر می کنم در جاکارتا مدال ها را با اختلاف ثانیه ای بین خودمان توزیع کنیم.بدون شک از قبل نمی توان مدال ها را پیش بینی کرد، همه ما برای کسب مدال طلا به مسابقات می رویم و امیدوارم که بتوانیم این نتیجه خوب را در جاکارتا رقم بزنیم.

وی درباره انتخاب زهرا نعمتی به عنوان نامزد جایزه بین المللی روز زن عنوان کرد: این خبرها نه تنها برای جامعه ورزش بلکه برای همه مردم ایران به خصوص بانوان خبر خوشحال کننده ای است، زهرا نعمتی فقط زهرا نعمتی نیست بلکه نشان دهنده همه بانوان ورزشکار ایران است و قطعا لایق این عنوان خواهد بود.

جاور درخصوص حضور هواداران بانوان در سالن مسابقات ورزشی گفت: این اتفاق را به فال نیک می گیرم و حضور بانوان در ورزشگاه ها و سالن مسابقات ورزشی می تواند به نشاط بیشتر جامعه کمک کند. از مسئولان وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم و امیدوار هستم تا روزهای بهتری در انتظار ورزش کشورمان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز