جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان؛

تمرینات تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۱:۴۶
کد خبر: ۶۸۱۷۸۴
تمرینات تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود
تمرینات آماده سازی تیم های ملی جوجیتسو نوجوانان و جوانان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، 13 اردونشین تیم ملی جوجیتسو در دو رده سنی نوجوانان و جوانان که از روز گذشته اردوی آماده سازی و متصل به اعزام خود را جهت حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی این رشته ورزشی آغاز کرده اند در آکادمی المپیک به تمرین پرداختند. اعضای تیم ملی جوجیتسو تمرینات خود را تا دهم اسفندماه سال جاری، روز اعزام به مسابقات جهانی ابوظبی در آکادمی المپیک و باشگاه قویدلان تهران پیگیری می کنند.

امیرحسین احمدپورترکی، جواد احمدپورترکی، بهراد رادخواه، حسین سلیمانی، سید رضا حسینی یرافی، امیر محمد عابدینی، علی ایزدپناه، علی پیرمحمدی، علی ناظمی هرندی، محراب افسری جدیدی، مهدی محمدی فیروزجایی، محمد طالبی و سید بنیامین حسینی 13 اردونشین اعزامی به مسابقات ذکر شده را تشکیل می دهند که تمرینات خود را تا روز اعزام، زیر نظر کادر فنی تیم ملی جوجیتسو ادامه می دهند.

همچنین اسامی اعضای کادر فنی تیم های ملی جوجیتسو جوانان و نوجوانان اعزامی به مسابقات جهانی امارات به شرح زیر است:

سرمربی: سید امیر خوشبین  
مربی بدنساز: جواد شفیعی
مربیان جوانان: امیر حسام حسینی، حامد حسینی
مربیان نوجوانان: یوسف جولانی ورزقانی و محمد رسول یکتاپرست
سرپرست تیم: محمد حسن رستمیان

صبح امروز حسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو به همراه آقایان سالارکیا و سرهنگ مداحی دیگر مسئولین این انجمن، ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک با کادر فنی و اعضای دو تیم نوجوانان و جوانان دیدار و در خصوص شرایط و نحوه برگزاری این اردو به گفتگو نشستند.

نظر شما