دومین حضور خود را در لیگ تجربه می‌کنیم؛

فرامرزی: سال آینده پرقدرت‌تر ظاهر می‌شویم

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۳:۴۷
کد خبر: ۶۸۱۸۳۷
فرامرزی: سال آینده پرقدرت‌تر ظاهر می‌شویم
محسن فرامرزی سرمربی تیم نیروی زمینی ارتش گفت: دومین حضور خود در لیگ تکواندو را تجربه می‌کنیم و در این دوره موفق به کسب سکوی سومی شدیم اما سال آینده با قدرت بیشتر و برای کسب بهترین عنوان در لیگ حضور پیدا خواهیم کرد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن فرامرزی سرمربی تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی درخصوص بیست و سومین دوره این رقابت‌ها گفت: سطح فنی رقابت‌ها و مبارزات با توجه به اینکه این لیگ سابقه‌ای بیش از دو دهه دارد بسیار بالا است. تیم ما سال گذشته موفق به کسب مقام چهارمی در این مسابقات شده بود اما در این دوره توانستیم بر سکوی سومی بایستیم.

وی افزود: دومین حضور خود در این لیگ را تجربه می‌کنیم و انشاالله سال آینده با تجربه‌ بیشتری که تکواندوکاران تیم بدست آوردند، با قدرت بیشتر برای کسب سکوی نایب قهرمانی و یا قهرمانی حضور پیدا خواهیم کرد.

فرامرزی اینطور ادامه داد: در این دوره تغییر 50 درصدی را ترکیب تیم داشتیم اما انگیزه، جنگندگی و همدلی تکواندوکاران باعث شد دومین حضورمان را با کسب سکوی سومی به پایان برسانیم.

وی در انتها گفت: از فرمانده نیروی زمینی ارتش، مدیریت تربیت بدنی نیروی زمینی و مسئولین هیات تکواندو آجا که در این مدت ما را حمایت کردند سپاسگزاری می‌کنم و از همین حالا برنامه ریزی خود را برای کسب بهترین نتیجه در سال آینده آغاز خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز