تیم ملی سن و سال نمی‌شناسد؛

شاهین طبع: سیستم کهنه و پوسیده آسیا باید از بین برود/ امروز همه تماشاگران، رسانه‌ها و بازیکنان خوشحال بودند

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۶:۴۸
کد خبر: ۶۸۱۹۱۴
شاهین طبع: سیستم کهنه و پوسیده آسیا باید از بین برود/ امروز همه تماشاگران، رسانه‌ها و بازیکنان خوشحال بودند
سرمربی تیم ملی بسکتبال، گفت: همه ما یک خانواده هستیم و امروز همه تماشاگران، رسانه‌ها و بازیکنان خوشحال بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهران شاهین‌طبع پس از پیروزی ایران برابر عراق در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدا بازیکنان با فضای حاضر در سالن هماهنگ نبودند. به این فضا عادت نداشتند اما رفته رفته بهتر شدند و کنترل بازی را در اختیار گرفتند.

او ادامه داد: بازیکنان اصلی ما کمی خسته بودند. چون پرواز وجود نداشت مجبور بودیم یک روز بیشتر در قزاقستان بمانیم و در آنجا تمرین کنیم. باید به این نحوه مسابقات فیبا عادت کنیم. اینکه یک تیم ملی خوب داشته باشیم نیاز به سازماندهی خوب داریم و کسی که کنار زمین می‌ایستد و تیم را هدایت می‌کند وارث تمام عوامل پشت‌ صحنه است. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا موفق شویم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: هنوز تماشاگران و خانواده‌ها به حضور در سالن بسکتبال عادت ندارند.این برای بازیکنان هم وجود دارد. بازیکنان هم در چنین فضایی بازی نکرده‌اند و همیشه خارج از کشور بودند و ما باید در این مورد نیز خودمان را تطبیق بدهیم.

شاهین‌طبع نحوه برگزاری مسابقات را خوب توصیف کرد و گفت: هر طور فکر کنیم نتیجه‌ این شکل مسابقات خوب است. سیستم کهنه و پوسیده آسیا باید از بین برود و فدراسیون جهانی سیستم مناسبی را طراحی کرده و باید شرایط را طوری برای خودمان فراهم کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. من معتقدم که باید مدیران جوانی در بسکتبال آسیا روی کار بیایند.

شاهین‌طبع درباره نقش تماشاگران در ورزش تصریح کرد: مردم هرچقدر هم تیم‌های باشگاهی را دوست داشته باشند اما عاشق تیم ملی هستند. در این سیستم جدید رقابتی باید همه سازمان‌ها از جمله وزارت خارجه و سازمان گردشگری به کار گرفته شوند تا بسکتبال‌مان رشد کند. باید تبلیغات خوبی را پیش از مسابقات داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در ادامه از مهران حاتمی تشکر کرد و درباره احتمال بازگشت مهدی کامرانی صحبت کرد و گفت: به نظرم آقای حاتمی خیلی خوب کار کرد اما در دیدار اول دستش خالی بود و صمد و حدادی را در اختیار نداشت. درباره کامرانی نیز با او صحبت کردم اما یک مقدار زانو درد دارد و باید کار کند. تیم ملی سن و سال نمی‌شناسد. تماشاگران هم برای دیدن من به سالن نمی‌آیند. شما هرچه ستاره در زمین داشته باشید تماشاگر هم لذت می‌برد. به عنوان مثال سرمربی اسپانیا اگر پنج بازیکن NBA داشته باشد باز هم برادران گسول را هم در بازی حفظ می‌کند چون تماشاگران ازبازی آنها لذت می‌برند.

او افزود: در گذشته هم من به عنوان کمک‌مربی نمی‌توانستم نظرم را به سرمربی القا کنم. همه ما یک خانواده هستیم و امروز همه تماشاگران، رسانه‌ها و بازیکنان خوشحال بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز