خوشحالم در کلاس مرحوم گلبارنژاد رکاب زدم؛

محمدی: در نخستین تجربه رقابت آسیایی دو مدال کسب کردم

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷:۴۳
کد خبر: ۶۸۱۹۹۶
محمدی: در نخستین تجربه رقابت آسیایی دو مدال کسب کردم
ملی پوش پارا دوچرخه سواری ایران گفت: برای نخستین بار در رقابت های قهرمانی آسیا رکاب می زدم و خوشحالم در کلاس مرحوم گلبارنژاد مسابقه دادم و دو مدال کسب کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی محمدی ملی پوش پارا دوچرخه سواری ایران که برای نخستین بار در رقابت های قهرمانی آسیا حضور داشت در این خصوص گفت: رقابت های قهرمانی آسیا در سطح خوبی برگزار شد و من برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کردم و تجربه رقابت با حریفان آسیایی را نداشتم.

وی افزود: در کلاس C۴ یعنی کلاس مرحوم گلبارنژاد رکاب زدم و خوشحالم توانستم صاحب دو مدال شوم. در این مسابقات استرس داشتم، اما خوشبختانه توانستم عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کنم.

قهرمان رقابت های پارا دوچرخه سواری قهرمانی آسیا اظهار داشت: در رقابت های بخش جاده تجربه بیشتری دارم و در پیست فقط دو ماه در اهواز تمرین کرده بودم.

وی ادامه داد: ورزشکاران کشورهای مالزی، چین، ژاپن و کره جنوبی حریفان اصلی من در رقابت های قهرمانی آسیا بودند که در رقابت های پیست قدرتمند هستند.

محمدی درباره رقابت در کلاس مرحوم بهمن گلبارنژاد اظهار داشت: از اینکه در کلاس مرحوم گلبارنژاد رکاب می زنم خوشحالم و در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو نیز یادش را زنده نگه می دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز