باید فرهنگ اصیلی ایرانی بودن خود را به نمایش بگذاریم؛

روغنی: برنده دربی خواهیم بود/ هیچ کس از پرسپولیس بزرگ‌تر نیست

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۸۲۱۰۷
روغنی: برنده دربی خواهیم بود/ هیچ کس از پرسپولیس بزرگ‌تر نیست
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار نیست که ما بازیکن سالاری به وجود بیاوریم، زیرا می‌دانیم که این آسیب جدی به تیم وارد خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابوالفضل روغنی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست مدیران دو باشگاه سرخابی پایتخت پیش از داربی هشتاد و ششم، اظهار کرد: ما باید مهربانی و مودت را به مردم آموزش دهیم. هدف نشست امروز (دوشنبه) این بود که ما بگوییم علاوه بر این که در میدان با یکدیگر به شدت رقیب هستیم، رفاقت خود را خارج از چارچوب زمین حفظ خواهیم کرد.

او درباره بد اخلاقی‌هایی که در جریان این دیدار پیش خواهد آمد، گفت‌: از هواداران‌مان درخواست کردیم اگر در بازی اشتباه‌هایی نیز رخ داد کمال ادب و اخلاق را رعایت کنند. باید دقت داشته باشیم در مقابل اجنبی‌هایی که در ورزشگاه حضور دارند، فرهنگ اصیلی ایرانی بودن خود را به نمایش بگذاریم.

روغنی درباره پیش‌بینی اش از نتیجه‌ داربی، گفت‌: قطعا ما (پرسپولیس) برنده داربی خواهیم بود و با اختلاف دو، سه گل استقلال را شکست خواهیم داد.

این عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضور نیافتن دو تیم در این نشست، تصریح کرد: چنین قرار و مداری وجود نداشته است. قرار بود فقط هیات مدیره و مدیران عامل این دو باشگاه حضور داشته باشند. ضمن این که بازیکنان دو تیم در تمرین برای آماده‌سازی برای داربی هستند. تمرین پرسپولیس از ساعت ۹:۳۰ آغاز شده و فکر می‌کنم تا ساعت ۱۳ ادامه‌ داشته باشد.

روغنی درباره وضعیت مسلمان و دور شدن او از ترکیب اصلی سرخ‌ها، گفت‌: همه تلاش ما در هیات مدیره این است که تمام مسائل فنی را به شخص سرمربی ربط دهیم. آقای برانکو باید درباره بازی نکردن یا کردن یک بازیکن نظر دهند و من می‌دانم که تلاش او این است که بازیکن سالاری به وجود نیاید. برای این که در تیم وحدت خوبی شکل بگیرد، باید یکسری تشویق‌ها و تنبیه‌ها همیشه باشد. به نظرم برانکو درست تصمیم می‌گیرد و این قضیه حل خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: ما می‌دانیم او جزو بهترین مربیان لیگ برتر است و در رنکینگ جهانی مربیان نیز در رتبه خوبی قرار دارد. برانکو یک مساله‌ای را همیشه تکرار می‌کند و آن این است که هیچ کس از پرسپولیس بزرگ‌تر نیست و بازیکن در قالب پرسپولیس معنا و مفهوم پیدا می‌کند. قرار نیست که ما بازیکن سالاری به وجود بیاوریم، زیرا می‌دانیم که این آسیب جدی به تیم وارد خواهد کرد.

او درباره تمدید قرارداد بازیکنان نیز، بیان‌ کرد: ما تاکنون با همه بازیکنان صحبت کرده‌ایم و مساله رفتن کسی نیست. شاید نظر مسلمان مبنی بر رفتن بود اما اکنون نظر او برگشته و با آخرین صحبت‌هایی که او داشته بحث‌هایش درباره تمدید قرارداد با باشگاه بوده است. مسلمان بازیکن خوب و با تکنیکی است و می‌تواند در چارچوب تیم آثار خوبش را داشته باشد.

ابوالفضل روغنی درباره وضعیت پرونده‌های حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز، گفت‌: باشگاه پرسپولیس متاسفانه مانند یک شعبه دادگاه عمل می‌کند. این که پرونده‌ها جمع شده‌اند و خطری تهدید می‌کند یا نه چنین مساله‌ای وجود ندارد. هر آن ممکن است پرونده جدیدی ایجاد شود و مشکلاتی به وجود آید که این اتفاق هم در حال‌ رخ دادن است. اکنون شکایت جدی نداریم از شکایت آرام طبع نیز اطلاعی ندارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز