برای اولین بار در رشته صحرانوردی سهمیه بازی‌های پارالمپیک را کسب کرده‌ام؛

خطیبی: در بازی‌های پارالمپیک زمستانی مردم ایران را خوشحال می‌کنم

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۸۲۴۶۳
خطیبی: در بازی‌های پارالمپیک زمستانی مردم ایران را خوشحال می‌کنم
ملی پوش پارا اسکی ایران گفت: برای نخستین بار در رشته صحرانوردی سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی را کسب کرده ام و می خواهم پرچم ایران را به اهتزاز درآورم و مردم کشورم را خوشحال کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابوالفضل خطیبی ملی پوش پارا اسکی ایران گفت: فعالیت در رشته صحرانوردی را از سه ماه گذشته در پیست شمشک آغاز کردم و سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی را برای نخستین بار کسب کردم.

وی افزود: دو سال در رشته آلپاین فعالیت کردم و فعالیتم را به تازگی در رشته صحرانوردی آغاز کرده و تمرین می کنم و هدفم این است پرچم ایران را به اهتزاز درآورم و مردم ایران را خوشحال کنم.

ملی پوش پارا اسکی ایران اظهار داشت: در مسابقات جام جهانی آلمان نیز شرکت کردم و با حریفانم آشنا شدم. آنها قدرتمند و باتجربه هستند و من تلاش می کنم با تمرینات بیشتر به حریفانم برسم.

وی که تجربه فعالیت در چهار رشته ورزشی را دارد، گفت: از آنجایی که در رشته های دو و میدانی، شنا و کشتی فعالیت می کنم و آمادگی جسمانی بالایی دارم، توانستم در رشته پارا اسکی نیز موفق ظاهر شده و سهمیه بازی های پارالمپیک را کسب کنم.

خطیبی ادامه داد: در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور زیر ۲۵ سال شرکت کرده بودم که عیسی ساوه شمشکی (رئیس انجمن پارا اسکی) مرا به این رشته معرفی کرد. در رشته دو و میدانی و در دوهای ۲۰۰ و ۴۰۰ متر فعالیت می کردم.

وی اظهار داشت: فعالیت ورزشی ام را از چهار سالگی و در رشته ژیمناستیک آغاز کردم اما به دلیل معلولیتم نتوانستم به صورت حرفه ای دنبال کنم چون از ناحیه انگشت معلولیت دارم بنابراین فعالیتم را در رشته کشتی و دوومیدانی آغاز کردم. در رشته کشتی عنوان سومی استان مازندران را کسب کردم و بعد از بازی های پارالمپیک زمستانی فعالیتم را در سه رشته شنا، دوومیدانی و کشتی ادامه خواهم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز