پینگ پنگ بازان ایرانی حریفان جهانی خود را شناختند؛

همگروهی تیم ملی تنیس روی میز ایران با آمریکا و اسپانیا

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۲:۳۷
کد خبر: ۶۸۳۱۷۹
همگروهی تیم ملی تنیس روی میز ایران با آمریکا و اسپانیا
حریفان ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان که قرار است از ۹ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ به میزبانی "هالمستاد" سوئد برگزار شود، انجام شد  و ملی پوشان کشورمان حریفان خود در این رقابت‌ها را شناختند.  

تیم ملی مردان کشورمان در گروه هشتم این رقابت‌هابا تیم‌های اسپانیا، قزاقستان، آمریکا، لکزامبورگ و پورتریکو  هم گروه است و تیم ملی بانوان کشورمان هم باید در گروه هفتم این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های  اسپانیا، پورتریکو، استرالیا، لیتوانی و کوبا به رقابت بپردازد.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی مردان کشورمان در همین خصوص گفت: خوشبختانه حریفان خوبی داریم و آن‌ها را می‌شناسیم به طور مثال پینگ پنگ بازان ما بازی‌های زیادی را با اسپانیایی‌ها انجام داده اند و نفر نخست آن‌ها چندی پیش در تور جهانی اسلوونی مغلوب نیما عالمیان شد. البته آن‌ها در بخش دوبل یک بازیکن خوب و سطح بالا دارند که توانست با بازی تک ضرب خود باعث باخت تیم ملی کشورمان مقابل اسپانیا شود.  همچنین از نفر نخست آمریکا هم شناخت خوبی داریم و نیما عالمیان توانسته بود او را در رقابت‌های المپیک شکست دهد. در مجموع گروه خوبی داریم و امیدوارم که بتوانیم در جمع ۳ تیم نخست این گروه قرار بگیریم.  

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درباره برنامه آماده سازی ملی پوشان هم گفت: نوشاد عالمیان قرار است در تاریخ‌های ۱۵ اسفند و ۱۵ فروردین  راهی مسابقات قطر و کاپ آسیا  شود و  نیما عالمیان به همراه میعاد لطفی هم به رقابت‌های  لهستان، آلمان و اسپانیا اعزام شود  این رقابت‌ها قرار است از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۵ فروردین ادامه داشته باشد و به همین دلیل نمی‌توانیم پیش از عید نوروز اردوی داخلی برگزار کنیم

او افزود: اردو‌های هماهنگ تیم ملی از ۸ فروردین آغاز می‌شود و تا زمان اعزام ادامه دارد همچنین قرار است در صورت امکان دیگر بازیکنانمان را برای آمادگی بیشتر راهی مسابقات جهانی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز