یک امتیاز نتیجه بدی مقابل پارس جنوبی برای ما محسوب نمی‌شود؛

سائلام: یکی از دلایل حضورم در تراکتور طرفداران پرشور این تیم است/ می‌خواهیم با کسب ۳ امتیاز راهی لیگ قهرمانان آسیا شویم

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۷:۱۸
کد خبر: ۶۸۳۲۸۱
سائلام: یکی از دلایل حضورم در تراکتور طرفداران پرشور این تیم است/ می‌خواهیم با کسب ۳ امتیاز راهی لیگ قهرمانان آسیا شویم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:ما به نام فوتبال در این چند بازی گذشته بازی‌های خوبی انجام دادیم و با وجود شکست در بعضی از آن‌ها همه از دیدن بازی‌هایمان لذت بردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آرتوئرول سائلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان حاضر شد و اظهار کرد: دوره پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و در دوره‌های زمانی چهار روزه بازی می کنیم.مجبوریم با کادر محدودی که داریم بازی‌های خود را برگزار کنیم و این طبیعی است که در هر مسابقه تغییرات زیادی را در ترکیب خود داشته باشیم. از زمان حضور من در تراکتورسازی به دو بازی آسیایی و چهار بازی لیگ که توجه کنیم به جز دیدار مقابل مشکی‌پوشان در سایر بازی‌ها حاکم مطلق توپ و میدان بودیم و فرصت‌های گل زیادی داشتیم.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما به نام فوتبال در این چند بازی گذشته بازی‌های خوبی انجام دادیم و با وجود شکست در بعضی از آن‌ها همه از دیدن بازی‌هایمان لذت بردند. خوشبختانه هفته قبل هم دست خالی از بازی مقابل پارس جنوبی جم برنگشتیم که این یک امتیاز نتیجه بدی برای ما محسوب نمی‌شود.

وی افزود: فردا در ورزشگاه یادگار امام میزبانیم و بعد از این بازی ۳۵ روز دیگر در قالب مسابقه‌های لیگ برتر در این ورزشگاه به میدان خواهیم رفت. یکی از دلایل حضورم در تراکتور طرفداران پرشور این تیم است که متاسفانه در بازی مقابل گسترش فولاد شاهد حضور کمرنگ آن‌ها بودیم و می‌خواهم فردا به همه نشان بدهیم که طرفداران واقعی تراکتور چه کسانی هستند. تیم پیکان با دو بردی که در دو بازی گذشته کسب کرده با روحیه خوبی به میدان می‌آید و ما هم در بازی فردا جنگنده ظاهر خواهیم شد و مطمئنم تماشاگران بازی زیبایی را شاهد خواهند بود و به امید خدا با سه امتیاز از زمین بازی خارج می‌شویم.

وی درباره محرومان تیمش برای بازی فردا گفت: فردا ایران پوریان و مهدی‌زاده را به علت محرومیت در اختیار نداریم ولی مطمئنم بازیکنان جایگزین آن‌ها فردا نمایش خوبی خواهند داشت. منتظر تمام طرفداران تراکتور هستیم و می‌خواهیم مقابل تماشاگران پرشورمان بازی خوب و زیبایی ارائه دهیم و با کسب سه امتیاز راهی ادامه مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا شویم.

سائلام ادامه داد: از روز اولی که به تراکتور آمدم به دنبال ارائه فوتبال رو به جلو هستم و سعی می‌کنم راهکارهایی که به بازیکنان می‌دهیم در همین راستا باشد. طبیعتا بازیکنان ما در فصل‌های قبلی با تاکتیک‌های دیگری بازی می‌کردند و تغییر دادن عادت‌های بازیکنان کار راحتی نیست و من آرام آرام ذهنیت آن‌ها را عوض می‌کنم ولی هنوز به ایده‌آل ۱۰۰ درصدی‌ام نرسیده‌ام.ما حتی فرصت تمرین هم نداریم و در فاصله چند روزه بین بازی‌هایمان نمی‌توانیم بازیکنان را خسته کنیم ولی با این وجود از عملکرد آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی درباره بازیکنان خارجی گفت: زمانی که به تراکتور آمدم تنها چند روز از فرصت نقل و انتقالات باقی مانده بود و بازیکنی که در آن مقطع باید جذب می‌کردیم باید بازیکن آزاد می‌بود. همچنین باید نفراتی با قیمت مناسب به خدمت می‌گرفتیم و به نظرم اگر پیش از حضور ما در این تیم باشگاه خرید بازیکن انجام می‌داد، ما هم در آن فرصت کم مجبور به انجام خرید اقتصادی نمی‌شدیم ولی مطمئنم که این بازیکنان خارجی روز به روز بهتر خواهند شد.

نظر شما