لیگ دسته اول والیبال برگزار خواهد شد؛

آغاز جدال نمایندگان اراک و ارومیه برای قهرمانی

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۷:۳۱
کد خبر: ۶۸۳۳۷۳
آغاز جدال نمایندگان اراک و ارومیه برای قهرمانی
مرحله نهایی لیگ دسته یک مردان از روز جمعه یازدهم اسفندماه با دو دیدار آغاز می شود و تیم های شهروند اراک و شهرداری جوان ارومیه برای کسب مقام قهرمانی رقابت ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور رفت مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهید محسن حججی روز جمعه یازدهم اسفندماه در شهرهای سیرجان و اراک پیگیری خواهد شد.

تیم های شهروند اراک و شهرداری جوان ارومیه که با صعود به دیدار نهایی سهمیه لیگ برتر سال 97 را نیز به دست آوردند، در دیدار فینال این مرحله از رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند تا هر تیمی که به دو برد دست یافت، عنوان قهرمانی لیگ دسته یک سال 96 را از آن خود کند.

تیم شهروند اراک در دور مقدماتی صدرنشین گروه دوم شد و در مرحله نخست پلی آف کاله جوان آمل را که در گروه یک چهارم شده بود، از پیش رو برداشت. اراکی ها در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست گل گهر سیرجان در دو مسابقه متوالی شدند تا به عنوان نخستین فینالیست این رقابت ها معرفی شوند.

شهرداری جوان ارومیه راه طولانی تری برای رسیدن به فینال طی کرده است، این تیم در دور مقدماتی عنوان سوم گروه یک را به دست آورد و در مرحله نخست پلی آف نیز تیم صنایع اردکان را از پیش رو برداشت که رتبه دوم گروه دو دور مقدماتی را به دست آورده بود. نماینده دسته یک ارومیه در مرحله نیمه نهایی در مجموع سه دیدار موفق به شکست دو بر یک لاستیک بارز کرمان شد تا حریف شهروند اراک در مرحله نهایی برای کسب عنوان قهرمانی شود.

حال دو تیم شهروند اراک و شهرداری جوان ارومیه برای رسیدن به جام قهرمانی به دو برد دیگر نیاز دارند که با توجه به میزبانی اراکی ها در مسابقه اول و سوم، به نظر می رسد این تیم شانس بیشتری برای کسب این عنوان دارد. در دیدار رده بندی لیگ دسته یک که همانند فینال به صورت دو برد از سه بازی برگزار می شود، تیم های گل گهر سیرجان و لاستیک بارز کرمان به مصاف یکدیگر می روند که دور رفت در شهر سیرجان برگزار خواهد شد.

گل گهر سیرجان در دور مقدماتی موفق به کسب عنوان سوم گروه دوم شد و در مرحله نخست پلی آف شهرداری قزوین (تیم دوم گروه یک) را از پیش رو برداشت تا حریف شهروند اراک شود. نماینده سیرجان در مرحله نیمه نهایی در دو دیدار متوالی مغلوب شهروند اراک شد تا راهی دیدار رده بندی برای کسب مقام سومی شود.

حریف گل گهر، لاستیک بارز کرمان است که در پایان دور مقدماتی عنوان چهارم گروه دو را به دست آورد و در مرحله نخست پلی آف نیز موفق به حذف نماینده مریوان شد که صدرنشین گروه یک دور مقدماتی شده بود. نماینده کرمان در مرحله نیمه نهایی در سه دیدار به مصاف شهرداری جوان ارومیه رفت و با شکست در دو مسابقه از راه یابی به دیدار نهایی بازماند تا حریف گل گهر برای کسب مقام سومی شود.

برنامه دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

رده بندی، سیرجان، ساعت 16
گل گهر سیرجان – لاستیک بارز کرمان

فینال، اراک، ساعت 16
شهروند اراک – شهرداری جوان ارومیه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز