مدیرعامل استقلال:

جشن قهرمانی پرسپولیس ماند برای بعد/ شفر را نگه می‌داریم

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۹:۰۱
کد خبر: ۶۸۳۶۴۳
جشن قهرمانی پرسپولیس ماند برای بعد/ شفر را نگه می‌داریم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جشن قهرمانی پرسپولیس با این باخت با تعویق افتاد و آن ها در بازی های بعد می توانند جشن بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید رضا افتخاری مبنی بر اینکه آیا با رئیس فیفا جلسه ای داشتید یا خیر؟ گفت: نخواستیم مزاحم اینفانتینو بشویم و نشد که با او صحبت کنیم. من در جام جهانی فوتسال با او جلسه داشتم. او به تیم ما خیلی احترام گذاشت و اینکه ایران سوم جهان شد، خوشحال بود. متاسفانه هواداران مقابل اینفانتینو رعایت نکردند. این همه تماشاگر از هشت صبح آمده بودند. امیدوارم همیشه شاد از استادیوم خارج شوند.

افتخاری درباره تمدید قرارداد بازیکنان استقلال گفت: دنبال این نیستیم بازیکنی از تیم خارج شود. دنبال تقویت تیم هستیم تا از این هم بهتر شویم. با شفر صحبت کردم. به او گفتم بازیکنان داخلی را تحت نظر داشته باش تا سریعا با آنها وارد مذاکره شویم و از آنها استفاده کنیم. سیاست مان استفاده از بازیکنان داخلی است و از بازیکنان خارجی کمتر استفاده کنیم. اگر الان هم بازیکن خارجی آوردیم، مجبور بودیم.

وی درخصوص پیشنهادات خارجی به شفر گفت: مربیان حرفه ای همیشه پیشنهاد دارند. این استقبالی که از شفر شد، بعید می دانم اینجا را رها کند و به جای دیگری برود. او به ایران علاقه مند است و همیشه از ایران و مردمش تعریف می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز