لیگ دسته یک؛

شهروند اراک به قهرمانی نزدیک شد

۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۳:۱۴
کد خبر: ۶۸۳۹۰۳
شهروند اراک به قهرمانی نزدیک شد
تیم شهروند اراک با شکست شهرداری جوان ارومیه در دیدار دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته یک مردان به قهرمانی در این رقابت ها نزدیک شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور رفت مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهید «محسن حججی» امروز جمعه در شهرهای سیرجان و اراک پیگیری شد.

تیم های شهروند اراک و شهرداری جوان ارومیه که با صعود به دیدار نهایی سهمیه لیگ برتر سال 97 را نیز به دست آوردند، در دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته یک مردان در اراک به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان در مسابقه ای سنگین سه بر دو به پیروزی رسید تا گام مهمی برای کسب مقام قهرمانی این رقابت ها برداشته باشد.

نماینده ارومیه در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 20 به پیروزی رسید اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 15 بر 13 مغلوب میزبان خود شد تا امیدش به جبران این نتیجه در دیدار برگشت مرحله نهایی باشد.

این مسابقه دو ساعت و 28 دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر داشت. رامین پاشایی بازیکن شماره 4 شهرداری جوان ارومیه در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

تیم های گل گهر سیرجان و لاستیک بارز کرمان نیز قرار بود در دیدار رفت مرحله نهایی برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر بروند که نماینده کرمان در سیرجان حاضر نشد و گل گهر به عنوان تیم فاتح میدان به نتیجه سه بر صفر (سه ست 25 بر صفر) معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز