یگانه غریب گشته در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بدون خادم آینده‌ای برای کشتی بانوان نمی‌بینم/ با رفتن او نه تنها کشتی بلکه ورزش ایران ضرر خواهد کرد

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۹:۴۵
کد خبر: ۶۸۴۱۲۶
بدون خادم آینده‌ای برای کشتی بانوان نمی‌بینم/ با رفتن او نه تنها کشتی بلکه ورزش ایران ضرر خواهد کرد
ملی پوش کشتی آلیش بانوان گفت: با رفتن خادم نه تنها کشتی بلکه ورزش ایران ضرر خواهد کرد و امیدوارم که دوباره برگردد و جامعه کشتی را در دست بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یگانه غریب گشته، ملی پوش کشتی آلیش بانوان درخصوص استعفای رسول خادم از فدراسیون کشتی صحبت کرد.

غریب گشته در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به تصمیم رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: ماهم یکباره از استعفای رسول خادم شوکه شدیم و اصلا انتظار نداشتیم که این اتفاق رخ بدهد، با توجه به شناختی که از دکتر خادم دارم چنین شخصیتی ندارند که پشت ورزش اول کشور رو یکباره خالی کنند، مسلما موانعی سر راهشان قرار داشته است که این تصمیم را گرفتند و ما انتظار داریم‌ این موانع را وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک رسیدگی کنند و خادم را برگردانند.

وی افزود: سابقه رسول خادم در ورزش مشخص است تا به امروز هیچ چیزی را برای خودشان نخواسته اند  و هر حرفی که زده اند بدون شک برای رشد کشتی چه در سطح کشوری و چه در سطح جهان بوده است. از نظر من رسول خادم یک مدیر توانمند است و در  این چندسالی که در پست مدیریت فدراسیون بودند چه در بحث مدیریت و چه در بحث فنی توانمندی ها و شایستگی های خودشان را نشان دادند.

ملی پوش کشتی بانوان ادامه داد: قطعا خادم  باتوانمندی که دارد اگر برود یک خلا بزرگ و جدی در ورزش و مدیریت ورزش ملی کشور به خصوص کشتی اتفاق خواهد افتاد، چون مدیر قابل و توانمندی هستند که در نبودشان، متاسفانه باتوجه به حجم برنامه هایی که فدراسیون کشتی دارد و با اضافه شدن کشتی های سنتی از جمله کشتی آلیش و کشتی کلاسیک بانوان قطعا نه تنها ورزش کشتی بلکه ورزش ایران ضرر خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون خادم بی شک کشتی دچار بحران اساسی خواهد شد ایشان حکم پدر را برای خانواده کشتی دارند کشتی بانوان هم اگر به جایی رسید فقط و فقط به خاطر مدیریت رسول خادم  بوده و بدون دکتر خادم آینده ای برای کشتی بانوان نمی بینم. ما نباید بگذاریم خادم از کشتی برود، باید برگردد و مثل همیشه بچه های کشتی و جامعه کشتی را در دست بگیرد امید همه به رسول خادم است اگر برود پشت همه کشتی گیرها و جامعه کشتی خالی می شود،چون نه تنها جامعه کشتی بلکه به نظرم جامعه ورزش به وجود چنین مردی که دارای عزمی نیرومند واخلاقی متین است که هرگز فضلیت اخلاقی خودش را فدای هوس های زندگی نمی کند احتیاج دارد.

گفتگو از فریبا جلیل خانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز