در بازی الاهلی و الغرافه بدشانسی آوردیم؛

سائلام: به امتیاز بازی الجزیره نیاز داریم/ امیدوارم یک بازی زیبا انجام دهیم

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۸۴۷۹۴
سائلام: به امتیاز بازی الجزیره نیاز داریم/ امیدوارم یک بازی زیبا انجام دهیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است بازی فردا مقابل الجزیره یک بازی زیبا خواهد بود و امیدوارم کیفیت بالایی داشته باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ارتوئرول سائلام در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره امارات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما هر چهار روز یک بازی برگزار می‌کنیم. در دو بازی قبلی لیگ قهرمانان خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی کسب کردیم ولی از این فرصت‌ها بهره کافی را نبردیم.

 وی افزود: حال باید در یک هفته دو بازی با الجزیره داشته باشیم که می‌خواهیم در هر دو بازی با عملکرد خوبی زمین مسابقه را ترک کنیم چون به امتیازات این بازی نیاز داریم و با کسب امتیاز لازم می‌خواهیم در گروهمان شرایط بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: می‌دانیم که با یک تیم خوب بازی داریم و الجزیره بازیکنان خوبی در اختیار دارد. بازی فردا یک بازی زیبا خواهد بود و امیدوارم کیفیت بالایی داشته باشد.

سائلام تصریح کرد: محمد ایران پوریان تنها محروم تیم ما خواهد بود و به‌جز او غایب دیگری نداریم. امیدوارم یک بازی زیبا انجام دهیم. در دو بازی پیش رو می‌خواهیم نتایج کافی را کسب کنیم و در بازی دوم با الجزیره در تبریز می‌توانیم با حضور هوادارانمان بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

وی تأکید کرد: ما در بازی الاهلی و الغرافه بدشانسی آوردیم. دو گلی که مقابل الغرافه خوردیم در فوتبال خیلی کم دیده شده است. می‌توان اسم آن را بدشانسی در فوتبال گذاشت و در کنار آن موقعیت‌هایمان را نیز ساده از دست دادیم که باید این بار مقابل الجزیره از تک‌تک فرصت‌ها استفاده کنیم و بتوانیم از این طریق امتیازات کامل بازی را به دست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز