لیگ دسته یک والیبال برگزار می‌شود؛

اراکی‌ها در ارومیه به دنبال جام قهرمانی

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲:۰۲
کد خبر: ۶۸۵۵۰۱
اراکی‌ها در ارومیه به دنبال جام قهرمانی
دور برگشت مرحله نهایی لیگ دسته یک مردان روز 17 اسفند در ارومیه برگزار می شود و تیم شهروند اراک به دنبال دومین پیروزی برابر شهرداری جوان ارومیه است تا جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر ببرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور برگشت مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهید «محسن حججی» روز پنج‌شنبه هفدهم اسفندماه در ارومیه برگزار خواهد شد.

تیم های شهرداری جوان ارومیه و شهروند اراک که با صعود به دیدار نهایی سهمیه لیگ برتر سال 97 را نیز به دست آوردند، در این مسابقه به مصاف یکدیگر می روند تا هر تیمی که به دو برد دست یابد، عنوان قهرمانی لیگ دسته یک سال 96 را از آن خود کند.

اراکی ها در دیدار رفت که هفته گذشته در اراک برگزار شد سه بر دو به پیروزی رسیدند تا 50 درصد مسیر قهرمانی را طی کرده باشند، اما دیدار دوم در ارومیه برگزار می شود و شهرداری جوان این شهر با حمایت هواداران خود به مصاف شهروند اراک می رود و پیروزی برابر میزبانی برای اراکی ها در این مسابقه سخت خواهد بود.

تیم شهروند اراک در دور مقدماتی صدرنشین گروه دوم شد و در مرحله نخست پلی آف کاله جوان آمل را که در گروه یک چهارم شده بود، از پیش رو برداشت.اراکی ها در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست گل گهر سیرجان در دو مسابقه متوالی شدند تا به عنوان نخستین فینالیست این رقابت ها معرفی شوند.

شهرداری جوان ارومیه راه طولانی تری برای رسیدن به فینال طی کرده است، این تیم در دور مقدماتی عنوان سوم گروه یک را به دست آورد و در مرحله نخست پلی آف نیز تیم صنایع اردکان را از پیش رو برداشت که رتبه دوم گروه دو دور مقدماتی را به دست آورده بود.

نماینده دسته یک ارومیه در مرحله نیمه نهایی در مجموع سه دیدار موفق به شکست دو بر یک لاستیک بارز کرمان شد تا حریف شهروند اراک در مرحله نهایی برای کسب عنوان قهرمانی شود.بر اساس اعلام سازمان لیگ تیم های گل گهر سیرجان و لاستیک بارز کرمان عنوان سومی مشترک لیگ دسته یک را به دست آوردند.

نظر شما