مرام مهم‌ترین ویژگی والیبال در گذشته بود؛

حبیبی: ایده‌های جدیدی در سمینار ایگور ارائه شد

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۱:۲۹
کد خبر: ۶۸۵۸۱۹
حبیبی: ایده‌های جدیدی در سمینار ایگور ارائه شد
مربی اسبق تیم ملی والیبال گفت: ایده های جدیدی در سمینار تاکتیک های تخصصی حمله از سوی سرمربی تیم ملی والیبال ایران ارائه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اسماعیل حبیبی در حاشیه سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته حمله» با تدریس ایگور کولاکوویچ در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک تهران گفت: اینگونه سمینارها بازآموزی بسیار خوبی برای مربیان والیبال ایران است.

وی تصریح کرد: از کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال نیز برای برگزاری اینگونه دوره ها تشکر و قدردانی می کنم و به یقین تداوم این سمینارها اطلاعات مربیان شرکت کننده را به روز می کند.

حبیبی در پاسخ به این پرسش که مهمترین فرق والیبال امروز با زمانی که شما به عنوان بازیکن و مربی در این رشته ورزشی فعال بودید، چیست؟ گفت: مرام مهمترین ویژگی والیبال در گذشته بود که اکنون بسیار کمرنگ شده است.

وی تاکید کرد: احترام به بزرگترها و افراد باسابقه در گذشته در تیم های والیبال موج می زد اما اکنون زیاد به این موضوع توجه نمی شود.

سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته حمله» که از ساعت 9 صبح امروز با تدریس ایگور کولاکوویچ آغاز شده است تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت.

پیش از این (دوم بهمن ماه سال جاری) سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» با تدریس کولاکوویچ در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز