جواد حسین آبادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مقابل بانک سرمایه دست‌وپا بسته نخواهیم بود/ امیدوارم در لیست نهایی کولاکوویچ قرار بگیرم

۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۸۶۱۴۱
مقابل بانک سرمایه دست‌وپا بسته نخواهیم بود/ امیدوارم در لیست نهایی کولاکوویچ قرار بگیرم
بازیکن تیم والیبال خاتم اردکان امیدوار است تیمش برابر بانک سرمایه عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های والیبال بانک سرمایه و خاتم اردکان عصر امروز به مصاف هم می روند تا نخستین دیدار  فینال این دوره از لیگ برتر را در تهران برگزار کنند.

جواد حسین آبادی، بازیکن تیم والیبال خاتم اردکان درخصوص فینال به خبرنگار برنا گفت: برای بازی امروز مقابل بانک سرمایه آماده هستیم و قصد داریم تا عملکرد خوبی برابر قدرتمندترین تیم ایران داشته باشیم و بتوانیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم. بانک سرمایه بازیکنان ملی پوش زیادی در اختیار دارد و هرتیمی که برابر این تیم قرار می گیرد قطعا کار دشواری خواهد داشت اما این دلیل نمی شود که برابر بانکی ها دست و پا بسته باشیم و می خواهیم بهترین نمایش خود را ارائه بدهیم.

او ادامه داد: هرچقدر که از مسابقات لیگ برتر گذشت، خاتم اردکان به شرایط بهتری رسید و انگیزه زیاد بازیکنان و وفاق و همدلی سبب شد تا بتوانیم به فینال لیگ برتر صعود کنیم و از این بابت واقعا خوشحال هستیم. تلاش های اعضای کادر فنی و بازیکنان سبب شد تا بتوانیم تیم های خوبی مثل سایپا و پیکان را شکست بدهیم و مشخص شود نتایجی که کسب کرده ایم اتفاقی نبوده است.

حسین آبادی تصریح کرد: وقتی دو تیم به فینال رقابتی راه پیدا می کنند، قطعا هردو شانس قهرمانی دارند و خاتم اردکان هم از این موضوع مستثنی نیست. همه تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم ضمن ارائه بازی خوب و تماشاگرپسند، باعث شادمانی هواداران پرشور خود شویم.

بازیکن خاتم اردکان درخصوص اینکه عنوان می شود یکی از جایگزین های احتمالی شهرام محمودی در تیم ملی خواهد بود، گفت: محمودی در سال های گذشته برای تیم ملی زحمات زیادی کشید و یکی از ارکان موفقیت تیم ملی در مسابقات مختلف به شمار می رفت. من هم دو-سه بار به اردوی تیم ملی دعوت شده بودم و این بار امیدوار هستم تا بتوانم نظر مساعد ایگور کولاکوویچ را جلب کنم و در لیست اصلی و چهارده نفره ایران قرار بگیرم.

حسین آبادی درباره اینکه آیا به لژیونر شدن هم فکر می کند، گفت: تمام تلاشم را انجام می دهم تا بازیکن مفید برای تیمو باشم و اگر فرصتی دست بدهد تمایل دارم خودم را در خارج از ایران محک بزنم و لژیونر شدن می تواند آرزوی همه ورزشکاران باشد.

نظر شما