منابع مالی خاصی نداریم؛

عراقچی: به جزئیات مساله خادم نمی پردازم/ از خدمت کردن به نابینایان خوشحال می‌شوم

۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۹:۵۳
کد خبر: ۶۸۶۱۹۷
عراقچی: به جزئیات مساله خادم نمی پردازم/ از خدمت کردن به نابینایان خوشحال می‌شوم
معاون سیاسی وزارت امور خارجه، گفت: امیدوارم درخصوص او بهترین تصمیم گرفته شود. البته سعی می‌کنم به جزئیات زیاد نپردازم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه و یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان در جمع خبرنگاران درخصوص استعفای رسول خادم و کناره‌گیری او از فدراسیون کشتی، بیان کرد: من خود شخصا به رسول خادم به عنوان قهرمان ملی کشور علاقه دارم و امیدوارم درخصوص او بهترین تصمیم گرفته شود. البته سعی می‌کنم به جزئیات زیاد نپردازم اما احترام زیادی برای او قائل هستم.

او درباره حضور دوباره‌اش در هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان گفت: حضور دوباره من در هیات رییسه به خاطر حمایت بیشتر از جامعه ورزش نابینایان و کم‌بینایان در عرصه‌های همگانی و قهرمانی است تا بتوانیم در آینده به دستاوردهای بهتری دست پیدا کنیم.

عراقچی ادامه داد: تلاش ما در هیات رییسه بر این است تا بتوانیم فضاهای بیشتری را برای افراد نابینا و کم‌بینا با توجه به استعدادهای خوبی که در این رشته وجود دارد در تهران و استان‌های مختلف فراهم کنیم تا این افراد بتوانند در آینده نتایج بهتری را کسب کنند، بویژه حضور آذری جهرمی وزیرارتباطات در جمع اعضای هیات رییسه نوید خوبی است تا ما بتوانیم در جهت حمایت از ورزش نابینایان و کم‌بینایان گام‌های موثری برداریم و امکانات بیشتری را برای این افراد فراهم کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان خاطرنشان کرد: طی چند سالی که من عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان بودم به خاطر بی‌بضاعت بودن فدراسیون سعی کردم دوباره در جمع اعضای هیات رییسه فدراسیون قرار بگیرم تا بتوانیم خدمات بیشتری را برای این افراد ایجاد کنیم. بویژه اینکه در این فدراسیون دوستانی هستند که اکثرا جانباز جنگ تحمیلی هستند و ما از خدمت کردن به این افراد خوشحال می‌شویم.

عراقچی در پاسخ به این پرسش که یکی از اهداف اصلی شما از حضور در بین اعضای هیات رییسه چیست اظهار کرد:‌ اولویت اصلی ما در این فدراسیون تامین فضاهای مناسب برای ورزشکاران نابینا و کم‌بینا است. این ورزشکاران در حال حاضر احتیاج به فضاها و محیط‌هایی دارند که خاص خود باشد. متاسفانه ما از فضاهای اختصاصی نابینایان و کم‌بینایان کمتر برخوردار هستیم و سعی‌مان بر این است که بتوانیم امکانات این افراد را بویژه در فوتبال 5 نفره فراهم کنیم و فضاهایی که ویژه نابینایان و کم‌بینایان است در تهران و شهرستان‌ها فراهم کنیم.

عراقچی در پایان گفت: ما منابع مالی خاصی نداریم که در اختیار فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان قرار دهیم اما تلاش‌مان بر این است تا بتوانیم از طریق سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله سازمان اوقاف، بهزیستی و بنگاه‌های خیریه، به این فدراسیون کمک کنیم تا بتوانند در آینده در رقابت‌های مهمی که پیش رو دارند به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز