افغانستان حریف پنجم؛

کامبوج هم مقابل تیم ملی بانوان ایران مغلوب شد

۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۳:۰۵
کد خبر: ۶۸۶۳۳۵
کامبوج هم مقابل تیم ملی بانوان ایران مغلوب شد
در چهارمین روز از رقابت های انتخابی بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه که به منظور کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا در حال برگزاری است، بانوان مل پوش کشورمان به چهارمین برد پیاپی خود دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار امروز تیم ملی ایران مقابل کامبوج برگزار شد و نمایندگان کشورمان با نتیجه ۵۸ بر ۱۷ موفق شدند حریف را شکست داده و چهارمین پیروزی پیاپی خود در این رقابت ها را به ثبت برسانند.

پیش از این تیم ملی ایران مقابل تایلند، لائوس و هند به برتری دست یافته و با کسب چهارمین پیروزی خود فردا، جمعه ۱۸ اسفند ماه با افغانستان روبرو می شود.

تورنمنت انتخابی بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه از ۱۴ تا ۱۹ اسفند ماه در شهر بانکوک برپاست و در نهایت ۴ تیم اول این رقابت ها مجوز حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب خواهند کرد.

تیم ایران با ترکیب مهسا سعادت، فتانه پورآت(خراسان رضوی)، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی (فارس)، مهدیه خاکباز(یزد)، زهرا حبیبی، مهری باقرپور(اردبیل)، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری(زنجان) دراین مسابقات حضوریافته است.

بتول مشرف جوادی سرپرستی کاروان را بر عهده دارد و آذر همایون پور نیز به عنوان مربی در کنار ملی پوشان است و مریم دهستانی نیز به عنوان داور مدعو در این مسابقات حضور دارد.

نظر شما