لیگ جهانی محک جدی برای آغاز سال جدید است؛

بیگدلی: رقابت‌های لیگ جهانی برای ما بسیار حساس است

۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۱:۰۰
کد خبر: ۶۸۶۸۱۱
بیگدلی: رقابت‌های لیگ جهانی برای ما بسیار حساس است
ملی پوش والیبال نشسته ایران رقابت های لیگ جهانی را حساس ارزیابی می کند و اینکه این مسابقات محک جدی در آغاز سال جدید است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صادق بیگدلی گفت: تیم خوبی از لحاظ کادر فنی و ملی پوشان داریم. این تیم در آغاز فعالیتش در هر دوره ای پوست اندازی می کند و در ترکیب خود چند بازیکن جوان را می پذیرد که اگر سطح آمادگی خود را حفظ کرده و به ملی پوشان قدیمی برسند به ترکیب تیم ملی اضافه می شوند و همین امر باعث پویایی خاصی در تیم شده و یکی از رمزهای موفقیت تیم ملی است. همدلی هم دومین مساله خیلی مهم در موفقیت تیم ملی است.

سرعتی زن تیم ملی والیبال نشسته افزود: سال ۲۰۱۸ برای تیم ملی والیبال نشسته سنگین است، چون مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی را به پایان می رسانیم و در سال ۹۷ هم رقابت های لیگ جهانی را در پیش داریم که برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است. این مسابقات اگرچه برای نخستین بار برگزار می شود، اما تیم های برتر دنیا در این رقابت ها حضور دارند و برای ما بسیار حساس است، چون آغاز کار ما در سال جدید است.

وی ادامه داد: در این مسابقات برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان محک می خوریم. حریف اصلی ما در لیگ جهانی برزیل است که با تمام قدرت شرکت می کند و برای حفظ اعتبار خود در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

بیگدلی اظهار داشت: مسابقات سختی در پیش داریم، اما با همت و تمریناتی که از هم تیمی هایم می بینم احساس خوبی دارم. بعد از لیگ جهانی نیز باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم و تیم های مهمی در این رقابت ها حضور خواهند داشت. بنابراین برای ما مسابقات مهمی است. بعد از آن هم بازی های پاراآسیایی جاکارتا را در پیش داریم.

ملی پوش والیبال نشسته ایران ابراز امیدواری کرد بتواند حضور موفقی در مسابقات سال جدید داشته باشد.

بیگدلی گفت: امیدوارم در سال جدید بتوانیم والیبال نشسته جدیدتری را به مردم معرفی کنیم، چون مسابقات لیگ جهانی به صورت مستقیم و زنده پخش خواهد شد و مردم با این رویداد آشنا می شوند. به نظر من این امر اتفاق خوبی در سال جدید است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز