هواداران یار دوازدهم نماینده ایران هستند؛

استقلال-العین؛ جهنم آزادی در انتظار پولدارهای اماراتی

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۴:۱۸
کد خبر: ۶۸۷۲۹۹
استقلال-العین؛ جهنم آزادی در انتظار پولدارهای اماراتی
شاگردان وینفرد شفر انگیزه های فراوانی برابر حریف اماراتی خود دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آبی پوشان پایتخت در اولین دیدار دور برگشت لیگ قهرمانان برابر نماینده امارات، العین به میدان خواهند رفت. آبی ها با 5 امتیاز صدرنشین گروه مرگ مسابقات هستند و اگر اشتباهات عجیب و تاثیر گذار داور دیدار رفت با العین نبود، استقلال با 7 امتیاز تقریبا صعود خود را قطعی کرده بود اما حالا شاگردان شفر در دیدار برگشت با العین در ورزشگاه آزادی می توانند با شکست تیم اماراتی گامی بلند به سمت صعود از گروه بردارند.

استقلال با شکست العین نه تنها تا اندازه زیادی صعود خود را قطعی می کند، بلکه می تواند مانع از صعود نماینده امارات شود تا حذف فصل گذشته را جبران کرده باشد. آبی پوشان طی روزهای گذشته با برنامه ریزی کادرفنی تمرینات خود را سپری کردند و برای این دیدار به خوبی آماده هستند.

مجید حسینی، پادوانی، محسن کریمی، بهنام برزای و مهدی قائدی غایبان استقلال برای دیدار برگشت با العین هستند اما حضور هواداران و استقبال صددرصدی از تیم آبی پوش می تواند کمک کند تا استقلالی ها بی توجه به غیبت بازیکنان، العین را با شکست بدرقه کنند. این دیدار با قضاوت داوران هنگ کنگی از ساعت 19 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز