استقلال یک-العین یک؛

انتقام بی‌انتقام/ استقلال بهترین فرصت را از دست داد

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۸:۰۶
کد خبر: ۶۸۸۰۲۲
انتقام بی‌انتقام/ استقلال بهترین فرصت را از دست داد
تیم فوتبال استقلال در تهران مقابل نماینده امارات به تساوی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال استقلال ایران و العین امارات از ساعت 19 امشب در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی یک-یک انجامید تا امتیازات در ورزشگاه آزادی تقسیم شود.بازی با حملات استقلال آغاز شد و شاگردان شفر با حمایت تماشاگران خود سعی در باز کردن دروازه العین داشتند اما حملات  این تیم آنقدر زهردار نبود که بتواند دروازه مهمان اماراتی را با خطر جدی مواجه کند. در دقیقه 24 تیم العین صاحب بهترین فرصت خود شد که ضربه مهاجم این تیم با یک شوت راه دور توسط حسینی دفع شد که توپ پس از برخورد به تیر افقی دروازه راهی کرنر شد.

در دقایق پایانی نیمه اول استقلال با حفظ توپ سعی در نزدیک شدن به دروازه العین را داشت که در دقیقه 39 فرشید اسماعیلی با حرکت به سمت محوطه جریمه حریف از داور هنگ کنگی یک ضربه پنالتی گرفت. هرچند العینی ها اعتقاد داشتند این ضربه پنالتی نبوده  است اما بالاخره در دقیقه 41 مامه تیام این ضربه را به گل تبدیل کرد.داور در حالی برای استقلال یک پنالتی مشکوک گرفت که آبی های ایران در بازی رفت قربانی قضاوت بد و ناعادلانه داور مالزیایی شدند و با دو پنالتی اشتباهی که داور برای العین گرفت پیروزی را با تساوی عوض کردند. 

دقایق ابتدایی نیمه دوم را تیم العین با حفظ توپ آغاز کرد و استقلال عقب نشینی کرد تا از تنها گلش محافظت کند. در دقیقه 51 برگ با شوتی محکم دروازه استقلال را تهدید کرد که ضربه او را حسینی مهار کرد. درحالی که العین تیم برتر نیمه دوم بود استقلال در دو ضد حمله صاحب موقعیت های خوبی شد که نتوانست از آنها استفاده کند. در دقایق 55 و 64 داریوش شجاعیان دوبار این فرصت را داشت که تعداد گل های استقلال را بیشتر کند اما ضربات او آنقدر محکم و زهردار نبود که دروازه حریف را تهدید کند. العین که در نیمه دوم بهتر از میزبانش بازی می کرد در دقیقه 78 مزد برتری اش را گرفت و تسوکاسا شیوتانی با ضربه ای دقیق دروازه حسینی را باز کرد تا همه چیز از نو آغاز شود. 

درحالی که استقلال می توانست با حمایت هواداران در دقایق پایانی فشار زیادی را روی دروازه العین ایجاد کند تا به گل برتری برسد، این تیم با بازیکنان کم تعدادی در حمله شرکت می کرد.در دقیقه 90 علی قربانی صاحب بهترین موقعیت استقلال در نیمه دوم شد تا یک پیروزی شیرین را برای آبی های ایران به ارمغان بیاورد اما ضربه بازیکن از داخل محوطه جریمه را دروازه بان العین دفع کرد.استقلال در سه بازی گذشته توانسته بود به یک پیروزی برابر الهلال و دو تساوی برابر الریان و العین دست پیدا کند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، وریا غفوری (خسرو حیدری - 46)، روزبه چشمی، پژمان منتظری، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، سرور چپاروف (جابر انصاری - 79) و مامه تیام (علی قربانی - 60).

ترکیب العین:

خالد عیسی، اسماعیل احمد، مارکوس برگ، عمر عبدالرحمان، احمد برمان (عامر عبدالرحمان - 65)، محمد عبدالرحمان، مهند سالم، احمد خلیل (بندر الاحبابی - 65)، محمد احمد (ابراهیم دیاکی - 82)، تسوکا شیتونی و رایان یسنا.

نظر شما