داور عملکرد خوبی داشت؛

مامیچ: دوستانی در ایران دارم که در زمینه آنالیز استقلال به من کمک کردند/ بازی کردن مقابل ۹۰هزار تماشاگر لذت‌بخش بود

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۳:۴۱
کد خبر: ۶۸۸۰۲۷
مامیچ: دوستانی در ایران دارم که در زمینه آنالیز استقلال به من کمک کردند/ بازی کردن مقابل ۹۰هزار تماشاگر لذت‌بخش بود
سرمربی تیم العین گفت: ما هم مثل هر تیم دیگری حریف را آنالیز می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زوران مامیچ بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال با حساب یک بر یک درباره این دیدار گفت: به تیمم بابت این بازی خوب تبریک می گویم.

او ادامه داد: بازی سختی برای هر دو تیم در جریان بود. استقلال تیمی خوب است که تماشاگران زیادی دارد اما نتیجه برای هر دو تیم خوب بود. هنوز وضعیت گروه و صعود کننده ها مشخص نیست و همه تیم ها شانس دارند. ما به ۳ امتیاز دیگر نیاز داریم و می دانیم فرصت زیادی نداریم و باید هر چه سریعتر برنده باشیم.

مامیچ درباره آنالیزش از استقلال گفت: ما هم مثل هر تیم دیگری حریف را آنالیز می کنیم. از طرفی من دوستانی در ایران دارم که در این زمینه به من کمک کردند.

او درباره داوری این دیدار اظهار کرد: من درباره داوری در بازی قبلی هم صحبت نکردم. این بازی هم درباره آن صحبت نمی کنم. بازی آسانی برای او نبود ولی عملکرد او رضایت بخش بود.

مامیچ درباره جو ورزشگاه آزادی بیان کرد: نمی دانم چرا بعضی ها این حرف ها را می زنند. بازی کردن مقابل ۹۰ هزار تماشاگر خیلی لذت بخش است. به بازیکنانم گفتم که بروید وارد زمین شوید و از ورزشگاه لذت ببرید.

او در این نشست خبری از پاسخ دادن به این سوال که دوستانش در ایران چه کسانی هستند که آنالیز استقلال را به او داده اند، امتناع کرد.

نظر شما