نهادها به رشته‌های فدراسیون ما نگاه امنیتی نداشته باشند؛

صیدانلو: به دنبال حرفه‌ای کردن مسابقات هستیم/ پیست ایرانیان از جذاب‌ترین پیست‌های فرمول یک دنیا الهام گرفته است

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۸۰۳۰
صیدانلو: به دنبال حرفه‌ای کردن مسابقات هستیم/ پیست ایرانیان از جذاب‌ترین پیست‌های فرمول یک دنیا الهام گرفته است
رئیس فدراسیون اتوموبیلرانی و موتورسواری گفت: از سال گذشته کاری جدی را آغاز کردیم و سعی کردیم که بخش خصوصی را برای کمک تشویق کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود صیدانلو درمورد شرایط پیست سرزمین ایرانیان اظهار داشت:اکثر اماکن ورزشی در کشور با هزینه های دولتی ساخته می شود، برای مثال فدراسیونی مانند فوتبال مدت ها است که نتوانسته یک ورزشگاه اختصاصی بسازد که این موضوع در رشته های دیگر هم وجود دارد.

وی ادامه داد: با این حال از ۱۵ هزار پروژه وزارت ورزش فدراسیون ما سهمی ندارد. از سال گذشته کاری جدی را آغاز کردیم و سعی کردیم که بخش خصوصی را تشویق کنیم تا به ما کمک کند. از سال گذشته جلساتی داشتیم و ماه گذشته هم از پیست فرمول یک بازدید کردم و خوشبختانه دیدم که شرایط بسیار خوبی دارد.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: باید برای گرفتن تاییدیه فنی سرزمین ایرانیان از نماینده فدراسیون جهانی دعوت می‌کردیم تا شرایط را از نزدیک ببینند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و نماینده فدراسیون جهانی از سرزمین‌های ایرانیان بازدید کرد و به زودی گزارش خود را اعلام می کند.

صیدانلو افزود: برای سال ۹۷به دنبال ارتقای شرایط کنونی هستیم. یکی از موضوعات مهم و زیرساخت ها است. رشته‌های فدراسیون ما در استان‌ها نسبتاً فعال هستند که در بخش کارتینگ این فعالیت کمی بیشتر است. از ارگان‌ها و نهادهای مختلف خواسته ایم که به رشته‌های فدراسیون ما نگاه امنیتی نداشته باشند.

وی افزود: حرکت باسرعت موتورسواران در زمان‌ها مختلف واماکن های مختلف ما را هم آزار می‌دهد اما این موتورها کجا باید فعالیت کنند؟ آنها نیاز به پیست دارند، بنابراین ما باید دیدگاه اجتماعی به این رشته داشته باشیم و بدانیم که با این موتورها ترور و سرقتی صورت نمی‌گیرد. باید مطالبه به حق جوانان علاقه‌مند ایران را مورد توجه قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: رشته های فدراسیون ما هر روز علاقمندان زیادی جذب می‌کند که باید این امر را مدیریت کنیم. وزیر ورزش قول هایی داده است و در ۵ استان زمین هایی دریافت کرده و به هیات های استانی دادیم. تقویم سال ۹۶ ما به خوبی اجرا شد و تنها دو مسابقه به دلیل شرایط بد جوی دو هفته به تعویق افتاد. اکثر مسابقات را به استان ها بردیم و برای سال آینده دنبال حرفه ای کردن مسابقات هستیم. ضمن اینکه پخش زنده مسابقات هم یکی از رویکردهای ما برای سال ۹۷ است.

مجموعه اتومبیلرانی سرزمین ایرانیان مطابق با استانداردهای فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و با طولی در حدود ۵ کیلومتر با همکاری بخش خصوصی طراحی شده است.این پیست دارای ۱۸ پیچ است که ۶ پیچ آن از جذاب‌ترین پیچ های معروف پیست های فرمول یک دنیا الهام گرفته و طراحی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز