علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آبی‌پوشان در خانه خود استرس داشتند/ هواداران برنده دیدار استقلال و العین بودند

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۶:۵۸
کد خبر: ۶۸۸۰۳۴
آبی‌پوشان در خانه خود استرس داشتند/ هواداران برنده دیدار استقلال و العین بودند
پیشکسوت تیم استقلال گفت: به نظر من استقلال در بازی شب گذشته 30 درصد توانایی خود را در زمین پیاده کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تساوی این تیم مقابل العین در ورزشگاه آزادی به خبرنگار برنا گفت: به نظرم از زمانی که شفر به عنوان سرمربی استقلال منصوب شده این یکی از ضعیف ترین بازی های این تیم بود و انتظار نمی رفت که استقلال در آزادی و جلوی 80 هزار هوادار این گونه بازی کند و متوقف شود.

وی درخصوص دلایل کسب این نتیجه گفت: البته نباید فراموش کنیم، استرس بازی در حضور 80 هزار تماشاگر بسیار زیاد است و اگر در این میان بازیکن کوچکترین اشتباهی مرتکب شود، با یک آه هواداران استرس او دو برابر می شود، به نظر من استقلال در بازی شب گذشته 30درصد توانایی خود را در زمین پیاده کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به آنالیز خوب العین از استقلال اظهار داشت: بازیکنان کلیدی مانند چپاروف در جریان بازی تاثیرگذار نبودند و العین به خوبی خط هافبک استقلال را از کار انداخته بود و هافبک های استقلال در توپ رسانی به مهاجمان دچار اشتباه می شدند و یا توپ را از دست می دادند که این نشان می دهد فشار روانی روی بازیکنان زیاد بود.

اکبر پور خاطرنشان کرد: به طور کلی اگر بخواهیم مثال بزنیم، همان گونه که استقلال در زمین العین در بازی رفت بازی کرد در این دیدار اتفاقات برعکس شد و تیم اماراتی رفته رفته با توجه به عقب بازی کردن استقلال از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت.

اودر ادامه با اشاره به بازیکنان مصدوم استقلال گفت: امیدوارم مصدومیت تیام جدی نباشد چرا که استقلال از لحاظ داشتن مصدوم یکی از بدشانس ترین تیم های سال جاری بود.

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان در پایان تصریح کرد: به نظر من برنده اول و آخر این دیدار هواداران بودند و دست تک تک هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و متانت ایرانی را به آسیا نشان دادند می بوسم.

نظر شما