ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار نمایندگان afc با دبیرکل فدراسیون فوتبال

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۱:۰۷
کد خبر: ۶۸۸۲۹۲
دیدار نمایندگان afc با دبیرکل فدراسیون فوتبال
نمایندگان کنفدراسیون فوتبال ظهر امروز با محمد رضا ساکت دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که از 20 اسفندماه به تهران سفر کرده بودند، در ادامه برنامه ها ظهر امروز نشستی را با محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون برگزار کردند.

نمایندگان ای اف سی طی روزهای گذشته بازدیدی از امکانات مرکز ملی فوتبال ایران که شامل (ساختمان  PEC،  ساختمان اداری فدراسیون، موزه فوتبال، مهمانسرا، سالن فوتسال، زمین فوتبال ساحلی، زمین چمن شماره یک، زمین چمن شماره2، هتل آکادمی و... ) داشتند. همچنین روز گذشته کارگاه آموزشی را با روسای کمیته ها و دپارتمان فدراسیون فوتبال درباره چشم انداز آینده فوتبال ایران برگزار کردند.

این بازدید به منظور  آشنایی با پروژه های زیر ساختی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون های عضو اعطا می کند، صورت گرفت. کنفدراسیون فوتبال آسیا نمایندگان خود را در بخش های توسعه و مشاوره به کشورهای عضو اعزام می کند تا امکانات مختلفی را در اختیارشان قرار دهد.  این بازدید در راستای حمایت از برنامه های فدراسیون فوتبال ایران در راستای زیر ساختها، پشتوانه سازی و در اختیار گذاشتن امکانات مطلوب به جهت رشد و توسعه  طرح ها و پروژه های ساخت و ساز فدراسیون فوتبال در راستای تصویب پروژه های سال2018 ، 2019 و 2020 صورت گرفت.

نظر شما