هر گونه وقفه ضرر جبران ناپذیری به این رشته وارد می‌کند؛

مبتدی: فضای کنونی به نفع کشتی نیست

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۱:۰۴
کد خبر: ۶۸۸۵۹۴
مبتدی: فضای کنونی به نفع کشتی نیست
مربی بین المللی آلیش گفت: وزارت ورزش باید با کمک پیشکسوتان این رشته هرچه زودتر مشکل این رشته در حوزه مدیریت را حل کند تا خللی به بحث فنی نیز وارد نشود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فراست مبتدی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با  اشاره به رویدادهای پیش روی کشتی  به ویژه المپیک آسیایی اظهار داشت: در کشتی توقف معنا ندارد، این رشته ، ورزش اول ایران است و هر گونه وقفه ضرر جبران ناپذیری به این رشته وارد می کند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه  رویداد بزرگ و مهمی چون بازی های آسیایی را پیش رو داریم مسئولان هرچه زودتر باید فضای متشنج کشتی را به آرامش برسانند تا بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم.

مربی بین المللی کشتی آلیش با بیان اینکه مدیریت کشتی کار بسیار سختی است  افزود: اقای خادم مدیر ، مربی و کشتی گیر بسیار خوبی هستند و تا امروز توانسته اند تیم را به خوبی هدایت کنند اما این فضا در شرایط کنونی به هیچ عنوان به نفع کشتی نیست و باید هرچه زودتر اگر مسائلی وجود دارد رفع شود  چرا که این مشکلات می تواند در حوزه فنی نیز به کشتی ایران لطمه وارد کند.

او نقش وزارت ورزش و جوانان در این خصوص را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: شاید برای رفع مشکلات زمان بیشتری لازم باشد بنابراین به اعتقاد من شرایط کنونی باید مدیریت شود و من امیدوارم با درایت  مسئولان وزارت و فدراسیون شاهد بازگشت آرامش به ورزش  اول کشور  باشیم.

فراست مبتدی  همچنین پیشنهاد کرد: وزارت ورزش باید با  کمک پیشکسوتان کشتی هرچه زودتر مشکل این رشته  در حوزه  مدیریت را حل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز