حضور وزیر ورزش و جوانان در ۱۱ رویداد و نشست مهم کشتی پس از ۱۶ ماه؛

فرار روبه جلوی مرد اول کشتی ایران/ سلطانی‌فر حجت را برای جامعه کشتی تمام کرده است

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۷:۱۴
کد خبر: ۶۸۸۶۲۸
فرار روبه جلوی مرد اول کشتی ایران/ سلطانی‌فر حجت را برای جامعه کشتی تمام کرده است
سلطانی فر از زمان نشستن بر صندلی وزارت ورزش و جوانان همواره بیشترین توجه را به کشتی داشته و در تمامی نشست ها و تورنمنت های مهم این رشته شخصا حضور پیدا کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کمتر از یک سال و نیم از صدارت دکتر مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان می گذرد و طی این مدت شخص اول ورزش ایران توجه و عنایت ویژه ای به این رشته داشته است که بخشی از آن به دلیل علاقه شخصی او به کشتی و بخش مهم تر آن اهمیت خاص این رشته برای کشور و مردم است.

وزیر ورزش و جوانان بارها در صحبت های خود عنوان کرده که کشتی همواره بار اصلی مدال آوری کاروان ایران را در تورنمنت های مهم آسیایی و جهانی به دوش کشیده و باید به این رشته نگاهی خاص داشت و به همین دلیل تمام اتفاقات مهم کشتی را شخصا با حساسیتی خاص رصد می کند که لیست ذیل گواهی بر این ادعاست.

حضور در نوزدهمین دوره رقابت های کشتی بین المللی روز جهانی کودک – آبان 1395

وزیر ورزش و جوانان با حضور در خانه کشتی شماره 2 تهران از نزدیک نظاره‌گر مسابقه‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک شد.

حضور در مسابقات کشتی پهلوانی سالن شهید بهشتی مشهد – دی 1395

وزیر ورزش و جوانان با استقبال رسول خادم رییس فدراسیون کشتی در سالن شهید بهشتی مشهد محل برگزاری سی وهفتمین دوره جام بین المللی تختی حضور یافت. وزیر ورزش و جوانان با حضور در این سالن فینال این رقابت ها را نظاره کرد.

حضور در کرمانشاه برای مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان – بهمن 1395

جام جهانی کشتی آزاد در سال 2017 میلادی، روزهای 28 و 29 بهمن ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه و با حضور هشت کشور برتر دنیا برگزار شد. مراسم افتتاحیه این مسابقات با استقبال مردم پرشور کرمانشاه و حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار بود.

دیدار و تقدیر از ملی پوشان کشتی مازندران در سفر به این استان – اسفند 1395

دیدار با جوانان سمن ها، بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان های آمل, جویبار و ساری از جمله برنامه های سفر استانی وزیر ورزش و جوانان به مازندران بود. اما دکتر سلطانی فر در این سفر از کشتی گیران المپیکی استان مازندران نیز طی مراسمی تقدیر کرد.

حضور در آبادان برای جام جهانی کشتی فرنگی – اسفند 1395

 دیدارهای رده بندی و فینال جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۷ با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی،دولت تورلیخانوف نماینده اتحادیه جهانی کشتی، تعدادی از اعضای هییت رییسه این اتحادیه و علاقمندان به کشتی در سالن کوثر شهر آبادان برگزار شد.

حضور در قم برای افتتاحیه مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام – تیر 1396

مراسم افتتاحیه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) با حضور 13 تیم خارجی و 5 تیم داخلی جمعه نهم تیر ماه در سالن شهید حیدریان شهر قم با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

دیدار رهبر معظم انقلاب با علیرضا کریمی به همراه وزیر ورزش و جوانان – آذر 1396

علیرضا کریمی کشتی گیر سرافراز کشورمان که حاضر به دیدار با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی نشد به همراه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به دیدار رهبر معظم رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند.

مسابقات کشتی پهلوانی و اهدای بازوبند پهلوانی کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان در خراسان رضوی – دی 1396

 رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان قهرمانی کشور گرامیداشت زنده یادان عباس زندی و علیرضا سلیمانی از روزی 21 دی ماه 1396 در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

 این رقابت در حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، علیرضا حیدری رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی، مجتبی جوهری رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه ای، کوروش صبوریان مدیرکل ورزش وجوانان استان خراسان رضوی،پیشکسوتان کشتی و بسیاری دیگر از علاقه مندان به کشتی برگزار شد.

علاوه بر موارد فوق دکتر سلطانی فر همواره حداکثر تلاش را جهت حضور در نشست ها و جلسات مهم کشتی داشته و به قهرمانان این رشته نیز توجه خاص مبذول کرده است.

چهاردهمین جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی به میزبانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور دکتر سلطانی فر برگزار شد. همچنین نشست وزیر ورزش و جوانان با اعضای شورای فنی و رییس فدراسیون کشتی و هم اندیشی با آنان پس از مسابقات جهانی و عیادت از چند پیشکسوت ارزشمند کشتی کشور و صدور پیام های تبریک برای موفقیت کشتی گیران از دیگر موارد توجه وزیر ورزش و جوانان این رشته پرافتخار و ملی در کمتر از 17 ماه از شروع فعالیتش در این وزارتخانه بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز