دکتر سلطانی فر در دیدار با رییس فدراسیون جهانی ورزش های سه گانه:

شرایط اقلیمی ایران برای توسعه ورزش های سه گانه بسیار مناسب است/ از همه برنامه های فدراسیون جهانی برای توسعه و گسترش این رشته در کشورهای اسلامی استقبال می کنیم

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۸۸۹۰۷
شرایط اقلیمی ایران برای توسعه ورزش های سه گانه بسیار مناسب است/ از همه برنامه های فدراسیون جهانی برای توسعه و گسترش این رشته در کشورهای اسلامی استقبال می کنیم
عصر امروز خانم ماریسول کاسادو رییس فدراسیون جهانی ورزش های سه گانه به دیدار دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار دکتر سلطانی فر ضمن ابراز خرسندی از سفر خانم کاسادو به ایران گفت: بابت حمایت بسیار خوبتان از فدراسیون ورزش های سه گانه ایران بسیار خوشحالم و امیدوارم در طول مدت اقامتتان در ایران این همکاری تقویت شود.

 وزیر ورزش و جوانان ورزش سه گانه را رشته ای جذاب برای جوانان دانست و ادامه داد: از حمایت شما برای حضور بانوان با حجاب در مسابقات جهانی ممنونم و انتظار دارم این حمایت ها با برنامه ریزی لازم توسط فدراسیون جهانی و پشتیبانی کامل وزارت ورزش ایران به برگزاری رقابت های بین المللی با پوشش اسلامی در ایران منتج شود.

 وی افزود: همچنین ایران مایل است و آمادگی دارد میزبان دوره های مختلف مربیگری با اعزام مدرسین بانو توسط فدراسیون جهانی ورزش های سه گانه باشد کی می تواند باعث ارتقای سطح فنی این رشته در کشور شود. همچنین مایل به برگزاری مسابقات مختلف به میزبانی ایران هم هستیم.

 سلطانی فر تاکید کرد: پیش بینی می کنم با توجه به جذابیت و تنوع ورزش های سه گانه روز به روز به علاقه مندان و مخاطبان این رشته بخصوص در بین جوانان اضافه شود.

 وزیر ورزش و جوانان ایران را به لحاظ جغرافیایی کشوری متنوع و گسترده عنوان کرد و گفت: با توجه به اقلیم متنوعی که داریم فکر می کنم به لحاظ سخت افزاری می توانیم امکانات بیشتری برای این رشته فراهم کنیم و از همه برنامه های فدراسیون جهانی برای توسعه و گسترش این رشته در کشورهای اسلامی استقبال می کنیم.  

ماریسول کاسادو نیز ضمن ابراز خوشحالی از اولین سفرش به ایران و دیدار با شخص اول ورزش کشور گفت: اکنون زمان مهمی برای ماست و سخت برای توسعه این رشته المپیکی باید کار کنیم. 55 مرد و 55 زن سهمیه مسابقات المپیک را در این رشته کسب می کنند که امیدواریم با همکاری دو جانبه با وزارت ورزش ایران به توسعه این رشته در منطقه کمک کنیم

 

نظر شما