با کمک دولت آیین نامه اصلاح شود؛

داورزنی: تلاش خواهیم کرد تا اماکن ورزشی در اختیار هیات‌ها قرار گیرد/ برای رسیدن به هدف نیازمند حمایت مجلس هستیم

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۷:۳۹
کد خبر: ۶۸۸۹۳۵
داورزنی: تلاش خواهیم کرد تا اماکن ورزشی در اختیار هیات‌ها قرار گیرد/ برای رسیدن به هدف نیازمند حمایت مجلس هستیم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: بتوانیم گره ای که در کار هیات های ورزشی درخصوص ماده ۸۸ وجود دارد حل شود و بتوانیم اماکن را در اختیار هیات ها قرار بدهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم تجلیل از برترین‌های مسابقات آینده سازان استان تهران با حضور محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و رضا گل محمدی مدیرکل‌ ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

داورزنی در این مراسم اظهار داشت: از توجه ویژه ای که مهندس مقیمی به ورزش تهران دارند تشکر میکنم. آرزو میکنم سال جدید سال بدون ماده ۸۸ باشد و همکاری لازم صورت بگیرد که بتوانیم ابزار لازم را در خدمت جامعه ورزش قرار بدهیم. یکی از ماموریت های معاونت ورزش قهرمانی این است که بتوانیم گره ای که در کار هیات های ورزشی درخصوص ماده ۸۸ وجود دارد حل شود و بتوانیم اماکن را در اختیار هیات ها قرار بدهیم. این موضوع باید با کمک دوستانمان در مجلس حل شود چون ورزش قهرمانی دچار مشکل خواهد شد. تلاش میکنیم در سال ۹۷ مقدمات حل این مشکل انجام شود. با کمک دولت آیین نامه اصلاح شود و بتوانیم سالن ها را در اختیار هیات ها بگذاریم.

وی در پایان گفت:  انتظار داریم از استان تهران و آقای گل‌محمدی تیم هایی که ماهیت منطقه ای دارند در شهرستان ها برگزار شود که تعداد تماشاگران بیشتر است. تهران ۱۴ میلیون جمعیت دارد ولی در مسابقات شاهد هستیم که جمعیت کمی استقبال می‌کنند. اگر این مسابقات در شهرستان های استان برگزار شود قطعا بازخورد بهتری خواهد داشت. امیدواریم که موانع برداشته شود که در زمینه ورزش قهرمانی بتوانیم بهتر کار کنیم.

نظر شما