مسابقات بین‌المللی پارادوومیدانی فزاع؛

کسب ۶ مدال دیگر نمایندگان ایران در روز دوم

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۱:۰۰
کد خبر: ۶۸۹۰۰۳
کسب ۶ مدال دیگر نمایندگان ایران در روز دوم
نمایندگان پارا دوومیدانی ایران در روز دوم مسابقات بین المللی پارا دوومیدانی فزاع امارات صاحب 6 مدال دیگر شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نمایندگان کشورمان در روز دوم مسابقات بین المللی پارا دوومیدانی فزاع امارات به دو مدال طلا و چهار برنز دیگر دست یافتند. براین اساس هاشم رستگارى در کلاس ۳۷ F دوی ۴۰۰ متر با زمان ۵۴ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه صاحب نشان طلا شد. شهرام حسن پور و عبدالنبى نواصر در پرتاب دیسک کلاس F۴۴ به ترتیب عناوین پنجم و ششم را کسب کردند.

حامد امیرى با پرتابی به میزان ۲۹ متر و ۷۶ سانتی متر در پرتاب دیسک صاحب نشان طلا شد.  سعید یگانه فر نیز با پرتاب ۱۹ متر و ۹۹ سانتی متر در جایگاه سوم قرار گرفت. محمدرضا احمدى در ماده پرتاب نیزه کلاس ٣٤ F با رکورد ۱۶ متر و ۱۸ سانتی متر عنوان سوم را کسب کرد. الناز دارابیان در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۳ با پرتاب ۳ متر و ۸۴ سانتی متر چهارم شد و على آگاهى در کلاس F۳۷ به عنوان پنجم دست یافت.

فائزه کرمانى در ماده پرتاب وزنه کلاس F۳۴ در جایگاه پنجم ایستاد. شیرین آقا مولا در کلاس ٣٤ همین ماده نهم شد. ظفر ذاکر در ماده پرتاب دیسک کلاس ۵۵ عنوان هفتم را کسب کرد. در بخش رقابت های پارادوومیدانی نابینایان و کم بینایان سمیه عطایی در پرتاب دیسک با پرتابی به میزان ۲۴ متر و ۸ سانتی متر در میان ۱۰ شرکت کننده عنوان سوم را کسب کرد. وی همچنین با رکورد ۷ متر و ۴۳ سانتی متر در پرتاب وزنه به نشان برنز رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز