تور جهانی عمان؛

ملی‌پوشان ایران فینالیست شدند

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۷:۵۹
کد خبر: ۶۸۹۵۱۱
تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان تور جهانی تک ستاره عمان به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله نیمه نهایی تور جهانی تک ستاره عمان صبح امروز (شنبه) با دو دیدار در زمین های ساحلی شهر مصنعه پیگیری شد.

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی – رحمان رئوفی) در دومین دیدار این مرحله از رقابت ها به مصاف عمان (مازین – نوح) میزبان این مسابقات رفت و در دو ست متوالی با امتیازهای  21 بر 19 و 21 بر 15 این تیم را شکست داد تا به دیدار نهایی این رقابت ها راه یابد.

سالمی و رئوفی در مرحله گروهی موفق به شکست عمان وسوئیس شدند تا به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. ملی پوشان ایران در مسابقه سوم خود موفق به شکست دانمارک شدند تا به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یابند.

در دیگر دیدار این مرحله از تور جهانی تک ستاره عمان تیم های آلمان (فیلپ برگمن – یانیک هارمس) و ایتالیا (آندرتا – آبیاتی) به مصاف یکدیگر رفتند که آلمانی ها با شکست دو بر یک ایتالیا به دیدار نهایی راه یافتند.

دیدار رده بندی تور جهانی تک ستاره عمان از ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود و تیم های ایتالیا و عمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم ملی والیبال ساحلی ایران نیز از ساعت 16 در دیدار نهایی با تیم قدرتمند آلمان روبرو خواهد شد.

تیم های ملی ب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) و ج ایران (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) نیز در این رقابت ها حضور داشتند که با پذیرش شکست برابر حریفان و قرار گرفتن در رتبه های پنجم تا هشتم تور جهان عمان، پاداش 300 دلاری را از آن خود کردند. تیم‌های اول تا چهارم نیز به ترتیب 1000، 700، 500 و 400 دلار جایزه دریافت می‌کنند.

رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

نظر شما