حسین کعبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی با سیرالئون در حد نام فوتبال ما نیست/ به درخشش پرسپولیس در آسیا امیدوارم

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۹۷۳۷
بازی با سیرالئون در حد نام فوتبال ما نیست/ به درخشش پرسپولیس در آسیا امیدوارم
بازیکن سپیدرود گفت: نباید فراموش کنیم این بازیکنان و کادرفنی 2 سال پیاپی برای پرسپولیس قهرمانی آورده اند و با تمام وجود برای تیم تلاش می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛حسین کعبی، بازیکن اسبق پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخپوشان در آسیا به خبرنگار برنا گفت: به نظرم پرسپولیس در بازی رفت و برگشت با الوصل بسیار خوب و هوشمندانه بازی کرد و به نظر من انتظارات از تیم برانکو و شاگردانش بسیار بالا رفته است.

وی در ادامه افزود: البته بعد از دربی انتقاداتی از تیم شد ولی نباید فراموش کنیم این بازیکنان و کادر فنی 2 سال پیاپی برای پرسپولیس قهرمانی آورده اند و با تمام وجود برای تیم تلاش می کنند و من بسیار امیدوارم سرخپوشان با همین روند بتوانند مانند سال گذشته در آسیا درخشش خوبی داشته باشند.

مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی2006 آلمان با اشاره به بازی تیم ملی با سیرالئون اظهار داشت: این تیم ها در حد نام فوتبال ما نیستند و کمکی به سطح آمادگی تیم ملی نمی کنند، من فکر می کنم موفقیت در جام جهانی نیاز به بازی با تیم های قدرتمند دارد.

مدافع سپیدرود رشت درباره وضعیت این تیم خاطر نشان کرد: ما 5 بازی داریم که این 5 بازی حکم 5 فینال را دارد و من بسیار امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر ماندگار شویم.

نظر شما
پرونده ویژه