عضو تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان:

برای رویارویی با حریفان خود در جاکارتا آماده می‌شویم

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۸۹۸۶۹
برای رویارویی با حریفان خود در جاکارتا آماده می‌شویم
فتانه پورآت، از اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان است که اخیرا با همرای تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی از رقابت های انتخابی جاکارتا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،فتانه پورآت، عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان درخصوص این مسابقات گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و همان طور که مربی تیم پیش بینی کرده بود، افغانستان حریف اصلی ما بود و تیم هایی مثل کامبوج و تایلند نیز خوب ظاهر شدند و تجهیزات خوبی هم داشتند.

وی افزود: از نظر تکنیک و قدرت شرایط ما بهتر بود اما از نظر تجهیزات شرایط بیشتر تیمها بهتر و ویلچرهایشان متوسط رو به بالا بود. اما خوشبختانه بچه های ما در زمین کم نگذاشتند و خوب بازی کردند و حتی افرادی که انتظار گل زنی از آنها نبود، گل زدند و برای تیم کسب امتیاز کردند.

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی چین برگزار شد به ما خیلی کمک کرد تا با کسب تجربه از این رویداد، بتوانیم نقاط ضعف و قوت را پیدا کرده و روی آن کار کنیم و از نظر کار تیمی نیز بسیار بهتر و منسجم تر ظاهر شدیم و مربیانی که در مسابقات چین تیم ایران را دیده بودند همگی اتفاق نظر داشتند که تیم ایران در این مسابقات بسیار متفاوت تر و بهتر ظاهر شده است. حتی دو بازیکن برتر مسابقات، از جمله ارزشمند ترین بازیکن و ستاره مسابقات نیز هر دو از تیم ایران بودند و این نشان دهنده تغییر عمده تیم در این مدت است.

وی افزود: با توجه به کسب سهمیه و حضور تیم ملی بانوان در بازی های پاراآسیای جاکارتا، با انگیزه ای قوی تر برای رویارویی با حریفان آماده می شویم و امیدواریم با توجه به قول مساعدی که در خصوص تجهیزات داده شده، بتوانیم فاصله مان را با تیم های قدرتمندی مانند چین، کمتر و کمتر کنیم.

بانوی ملی پوش تیم بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: از همراهی همسرم، والدینم و خانواده همسرم که باهمراهی صمیمانه خود و مراقبت از فرزند کوچکم، این امکان را برای من فراهم کردند که در اردوهای تیم ملی شرکت کنم و در این اعزام حضور داشته باشم، تشکر می کنم و بدون شک بدون حمایت ها و محبت های آنها این حضور امکان پذیر نبود.

پورآت گفت: اگرچه کسب عنوان قهرمانی به ظاهر توسط یک تیم بدست آمده اما پشت این عنوان افراد زیادی زحمت کشیدند و از همه عزیزانی که به نوعی برای اعزام تیم بانوان زحمت کشیدند و این فرصت را فراهم کردند تشکر می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز