برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی العین؛

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین ایران عازم امارات می‌شود

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۹:۲۹
کد خبر: ۶۸۹۸۸۱
تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین ایران عازم امارات می‌شود
ملی پوشان تیم تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان برای شرکت در رقابت های جام جهانی تیراندازی العین امارات، امشب تهران را ترک می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،تیم ملی ایران با ترکیب مهدی زمانی، مجید فلاح اردشیر، ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، معصومه خدابخشی، زهرا غلام زاده و رقیه شجاعی در این رویداد حضور می یابد.مسابقات در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی برگزار می شود و برای اولین بار نمایندگان کشورمان در بخش تفنگ خفیف هم در رقابت ها شرکت می کنند.

ساره جوانمردی و سمیرا ارم در رقابت های تپانچه بادی ۱۰ متر و خفیف(P2،P4)، خدیجه رستمی در تپانچه ۱۰ متر(P2)، معصومه خدابخشی و زهرا غلام زاده در تفنگ بادی و تفنگ خفیف(R4،R5، R9)، رقیه شجاعی در رقابت های تفنگ بادی(R2،R3) و مجید فلاح اردشیر و مهدی زمانی در رقابت های تپانچه بادی ۱۰ متر و خفیف(P1، P4) شرکت می کنند.

حسین امیری به عنوان سرمربی و علی مهدوی عابد و زهرا علی بیگی به عنوان مربیان تیم ملی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند، مهدی باقری به عنوان تکنسین فنی با تیم همراه است و رقیه اله کرمی نیز سرپرستی کاروان اعزامی را برعهده دارد.تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان شامگاه ۲۷ اسفند تهران را به مقصد امارات ترک می کند و ۸ فروردین ماه نیز به میهن بازمی گردد.

نظر شما