محمد نوری در گفتگو با برنا:

استقلال با شفر جانی دوباره گرفت/ امیدوارم آبی‌ها در سال ۹۷ به قهرمانی جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برسند

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۳:۱۸
کد خبر: ۶۸۹۹۸۴
استقلال با شفر جانی دوباره گرفت/ امیدوارم آبی‌ها در سال ۹۷ به قهرمانی جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برسند
پیشکسوت استقلال، گفت: سال 97 امیدوارم استقلال بتواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به فینال و در نتیجه قهرمان لیگ قهرمانان شود و به سومین برد در رقابت‌های آسیایی برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ضمن تبریک سال جدید در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: امیدوارم سال خوبی برای همه ایرانی‌ها باشد و بتوانند در سال 97 به اهداف خود برسند. تیم ملی کشورمان در سال جدید بتواند در رقابت‌های جام جهانی به نتایج خوبی برسد و راهی مرحله بعدی شود.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران  توانست در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با اقتدار راهی این دوره از مسابقات شود، افزود: تیم فوتبال ایران با حضور کی‌روش توانست در دو دوره از رقابت‌های جام جهانی در شرایط بسیار خوبی حضور پیدا کند. اکنون هم ایران در جایگاه خوبی قرار دارد و می‌تواند با ارائه بازی‌های تدارکاتی در شرایط بسیار خوبی راهی رقابت‌های جام جهانی شود.

نوری با تاکید بر اینکه تیم ملی کشورمان با برگزاری تمرینات خوب  می‌تواند از گروه خود صعود کند، بیان کرد: تیم ملی ایران باید دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند درجه دو اروپا و آفریقا بازی کند تا بتواند در رقابت‌های جام جهانی روسیه مقابل تیم‌های درجه یک اروپا و آفریقا بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. تمرینات ریکاوری که کی‌روش برای تیم ملی ایران در نظر گرفت می‌تواند به قدرت بدنی بازیکنان در جریان بازی کمک کند. 

وی درباره تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌ها با شفر به نتایج رویایی دست یافتند. آنها در اوایل فصل نتوانستند به نتیجه موردنظر دست پیدا کنند اما با شفر با تفاضل گل بسیار عالی در بالای جدول قرار گرفتند. در بازی‌های آسیایی هم با قدرت در صدر جدول لیگ قهرمانان قرار دارند اگر همین روند ادامه پیدا کند شک نکنید که استقلال می‌تواند در رقابت‌های آسیایی به فینال برسد.

نوری در پایان، گفت: امیدورام در سال 97 تیم ملی ایران و تیم فوتبال استقلال بتوانند به نتایج مورد نیاز برسند. آبی‌ها با کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بتوانند به نتایج مناسبی برسند تا هوادارن با کسب قهرمانی شاد شوند. سال 97 امیدوارم استقلال بتواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به فینال و در نتیجه قهرمان لیگ قهرمانان شود و به سومین برد در رقابت‌های آسیایی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز