سعید رضا کیخا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حرکتی که در دنیا ثبت کردم به نام ژیمناستیک ایران است/ در جاکارتا می‌توانیم طلسم شکنی کنیم

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۷:۰۰:۴۳
کد خبر: ۶۹۰۰۲۵
حرکتی که در دنیا ثبت کردم به نام ژیمناستیک ایران است/ در جاکارتا می‌توانیم طلسم شکنی کنیم
قهرمان ژیمناستیک کشورمان گفت: در سال 96 توانستم چند حرکت جدید را برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران به ثبت برسانم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید رضا کیخا، قهرمان ژیمناستیک ضمن تبریک سال جدید در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: امیدوارم سال جدید برای هموطنان سال خوبی باشد. در سال 97 هموطنانم سالی با شادی و موفقیت پشت سر بگذارند. ژیمناستیک کاران ایرانی هم در رقابت‌های مختلف به جایگاه اصلی خود دست پیدا کنند و در رقابت‌های پیش رو با دریافت مدال‌های خوشرنگ دل مردم کشورشان را شاد کنند.

کیخا با تاکید بر اینکه سال 96 در کسب مدال و افتخارات برای رشته ژیمناستیک بسیار خوب بود، افزود: در سال 96 توانستم چند حرکت جدید را برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران در کتاب داوری این رشته ورزشی به ثبت برسانم. این اقدام شایسته‌ای بود نه اینکه برای شخص کیخا بلکه برای جامعه ژیمناستیک بسیار ارزشمند بود.

وی ادامه داد: وقتی یک حرکت به نام شخصی ثبت می‌شود کل دنیا آن حرکت جدید را با نام کیخا می‌شناسند و این حاصل زحمات فدراسیون و مربیانم است. با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان این اقدام موثر به ثبت رسید. امیدوارم در سال 97 هم شرایط خوبی ایجاد شود تا بتوانم حرکات جدیدی دیگری را هم به ثبت برسانم.

کیخا با تاکید بر اینکه در سال 97 بازی‌های مهم جاکارتا را در پیش داریم، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و امیدوارم با تلاش و تمرینات مستمر بتوانم در این دوره از رقابت‌ها به مدال خوشرنگ طلا برسم. در این دوره از رقابت‌ها به دنبال آن هستم تا طلسم ژیمناستیک در رقابت‌های آسیایی شکسته و برای نخستین بار بتوانیم در مسابقات جاکارتا مدال آوری کنیم.

او با اشاره به اینکه بعد از درخشش در مسابقات جاکارتا همه تلاش خود را به کار می‌بریم تا به سهمیه المپیک برسیم، افزود: برای رسیدن به سهمیه المپیک نیازبه تمرینات است با حمایت فدراسیون و مربیان خوبی که دارم امیدوارم بعد از درخشش در رقابت‌های جاکارتا بتوانم سهمیه المپیک برسم. فقط رفتن به المپیک مهم نیست بلکه درخشش و رسیدن به مدال خوشرنگ می‌تواند دل مردم ایران را خوشحال کند. 

قهرمان ژیمناستیک در پایان برای مردم ایران آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم همه مردم ایران سال خوبی داشته باشند و در کنار یکدیگر با مهربانی رفتار کنند. جامعه ورزش ایران هم در رقابت‌های مختلف بین‌المللی به عناوین خوبی برسند و با دریافت مدال‌های خوشرنگ بتوانند جایگاه ورزش ایران را در دنیا ثبت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز