در نشست پایانی شورای اداری در سال ۹۶ مطرح شد؛

دادگر: با اتحاد، اعتماد و اعتقاد برای موفقیت تیراندازی کار خواهیم کرد

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۵:۴۷
کد خبر: ۶۹۰۱۷۳
دادگر: با اتحاد، اعتماد و اعتقاد برای موفقیت تیراندازی کار خواهیم کرد
رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به حجم فعالیت ها و مسابقات پیش روی این فدراسیون گفت: سال 97 را با اتحاد خانواده تیراندازی، اعتماد به مربیان و قهرمانان و اعتقاد به کسب موفقیت در رقابت های پیش رو آغاز خواهیم کرد و با خرد جمعی امیدوارم عملکردی درخشان را در این سال به ثبت برسانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر در نشست پایانی شورای اداری این فدراسیون در سال 1396 با اشاره به حجم رویدادهای مهم تیراندازی در سال 97 تصریح کرد: از مدت ها قبل و ازهمان روزی که در فدراسیون مستقر شدیم طبق برنامه و تقویم رویدادهای مهم برون مرزی، کار و برنامه ها را آغاز کردیم و لحظه ای را برای کسب موفقیت از دست نداده ایم چرا که اعتقاد دارم برای رسیدن به موفقیت باید کار و تلاش کرد و نمی توان یک شبه ره صد ساله را طی کرد.

وی ادامه داد: سال 96 در فدراسیون مستقر شدیم ، برنامه ها، مسابقات و اعزام هایی پیش بود که با کار گروهی و انسجامی که در این خانواده به وجود آمد همه آنها به بهترین شکل ممکن به انجام رسید و توانستیم در دهمین دوره رقابت های تیراندازی سلاح های بادی قهرمانی آسیا برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران دو سهمیه المپیک نوجوانان را به ارمغان بیاوریم، ضمن آنکه تیم های دختران ایران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بر سکوی های قهرمانی آسیا تکیه زدند و یک مدال ارزشمند نقره را نیز در تپانچه آقایان به دست آوردیم.

دادگر گفت: مسابقات داخلی با نظم خوبی برگزار شد، پخش های زنده متعددی از رویدادهای تیراندازی در سال 96 به روی آنتن رفت و پس از دوسال غیبت موفق شدیم تیم شایسته اهداف پروازی ایران را در رویدادهای برون مرزی از جمله مسابقات آسیایی وجهانی مسکو به میدان بفرستیم. با تمام این فعالیت ها نه تنها بدهی برای فدراسیون به بار نیامد بلکه با مدیریتی که صورت گرفت بخشی از بدهی های فدراسیون را نیز پرداخت کردیم.

رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: تعطیلات نوروز است اما در فدراسیون تیراندازی این تعطیلات با کار و تلاش عجین شده چرا که فرصتی برای استراحت و از دست دادن وقت نداریم و باید برای بازیهای آسیایی جاکارتا، مسابقات کسب سهمیه المپیک ، مسابقات جهانی و .... کار و تلاش کرد و جا دارد به پاس تلاش هایی که در سال 96 صورت گرفت از تمامی همکارانم در فدراسیون و خانواده بزرگ تیراندازی تقدیر و تشکر کنم.

در ادامه این نشست اعضای فدراسیون نیز به رسم جلسات شورای اداری به بیان مسایل و فعالیت های خود پرداختند، توجه به امور رفاهی پرنسل فدراسیون، راه اندازی رستوران تیراندازی، بیمه تکمیلی، پرداخت به موقع حقوق، توجه و تاکید رییس فدراسیون به فعالیت سالم و شفافیت مالی از جمله مواری بود که اعضای شورای اداری به آن پرداخته و از رییس فدراسیون به دلیل توجه به این امور تقدیر و تشکر کردند.

دادگر در پایان این نشست تاکید کرد: در فدراسیون تیراندازی شفافیت مالی، نظم اداری و تلاش در جهت موفقیت تیراندازی اولویت ما خواهد بود و همانگونه که در سال 96 این اولویت ها را به کار بستیم در سال آینده بر همین اساس قدم برخواهیم داشت و امیدواریم این تلاش ها با کسب موفقیت های درخشان تیراندازی همراه باشد.

گفتنی است، در پایان این نشست از مهدی ترابی نژاد به دلیل خدمات صادقانه وی در زمان مسولیتش در فدراسیون تیراندازی تقدیر و تشکر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز