از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا؛

فولادی‌وندا برای قضاوت در تایلند دعوت شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۲:۰۹
کد خبر: ۶۹۰۲۰۸
فولادی‌وندا برای قضاوت در تایلند دعوت شد
کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) از امید فولادی وندا داور بین‌المللی ایران برای قضاوت در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در تایلند دعوت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 سال آسیا از 30 اردیبهشت ماه تا ششم خردادماه سال 97 با حضور 13 تیم به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار می‌شود.

کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) بنا به پیشنهاد کمیته داوران فدراسیون والیبال ایران، از امید فولادی وندا داور بین المللی ایران برای قضاوت در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا دعوت کرد. 11 داور دیگر نیز از کشورهای استرالیا، چین، هنگ کنگ، هند، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، مالزی، نیوزلند، تایلند و چین تایپه برای قضاوت در این رقابت ها دعوت شدند. فولادی وندا سال 2010 در رقابت های قهرمانی جوانان پسر آسیا که به میزبانی تایلند برگزار شد، دوره کاندیدی خود را گذراند.

تمرینات تیم ملی والیبال نوجوانان دختر برای حضور شایسته در قهرمانی آسیا از 13 مهرماه آغاز شده است و دوازدهمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم عصر پنج شنبه 24 اسفندماه پس از 10 روز تمرین به پایان رسید. سیزدهمین مرحله تمرینات آماده سازی این تیم نیز از روز یکشنبه پنجم فروردین ماه با حضور 18 بازیکن آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز