عصر امروز صورت گرفت؛

حضور وزیر ورزش و جوانان در خبرگزاری برنا/ تقدیر از پرسنل برتر/ ابراز رضایت سلطانی‌فر از عملکرد برنا

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۲:۰۲
کد خبر: ۶۹۰۳۶۸
حضور وزیر ورزش و جوانان در خبرگزاری برنا/ تقدیر از پرسنل برتر/ ابراز رضایت سلطانی‌فر از عملکرد برنا
وزیر ورزش و جوانان با حضور در خبرگزاری برنا از عملکرد این خبرگزاری ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در جشن پایان سال خبرگزاری برنا در محل این خبرگزاری حضور یافت.

دکتر سلطانی‌فر که مازیار ناظمی، رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نیز او را همراهی می‌کرد. با حضور در خبرگزاری برنا، با پرسنل و مدیریت دیدار و گفتگو کرد و در جریان روند کار خبرگزاری قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در تحریریه خبرگزاری برنا نیز حضور یافت و ضمن گفتگو با خبرنگاران و دبیران تحریریه با اعضای هر سرویس عکس یادگاری انداخت. وزیر ورزش و جوانان از زحمات خبرنگاران و پرسنل این خبرگزاری در یک سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

مسعود سلطانی فر همچنین وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای سردبیری خبرگزاری برنا شرکت و با اعضای شورای سردبیری به گفتگو نشست. در این جلسه دبیران بخش های مختلف خبرگزاری با بیان گزارشی از اقدامات زیر مجموعه های خود برنامه سال آینده خود را تشریح کردند.

وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه شورای سردبیری، جهت تجلیل از نفرات برتر این خبرگزاری در جشن پایان سال شرکت کرد. در این جشن، محمد حسن بلاغی مبین، مدیرعامل خبرگزاری، در سخنانی، گزارشی از اقدامات سال 96 خبرگزاری برنا ارائه کرد و سپس  نفرات برتر این خبرگزاری لوح تقدیر و جایزه خود را از دست وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند. کیک جشن پایان سال این خبرگزاری توسط دکتر سلطانی‌فر بریده شد.

گفتنی است، مهدی سیف رییس ستادگردشگری شهرداری تهران، محسن ربانی مربی تیم ملی دوومیدانی، سپیده توکلی قهرمان آسیا و ایران، محمد بنی آدم نایب قهرمان پرش با نیزه آسیا و طاهر کاظمی مربی تیم ملی جوانان دوومیدانی حضور داشتند.

این دیدار 120 دقیقه به طول انجامید و دکتر سلطانی‌فر از همه قسمت‌های این خبرگزاری بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز