دکتر مسعود سلطانی‌فر:

دولت خود را همراه و شریک مردم در داشته‌ها و نداشته‌هایشان می‌داند/ عزم دولت بر ایجاد یک میلیون شغل جدید است/ از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی حمایت می‌کنیم

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۱:۲۴
کد خبر: ۶۹۰۴۴۵
دولت خود را همراه و شریک مردم در داشته‌ها و نداشته‌هایشان می‌داند/ عزم دولت بر ایجاد یک میلیون شغل جدید است/ از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی حمایت می‌کنیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت خود را همراه و شریک مردم در داشته‌ها و نداشته‌هایشان می داند و فلسفه این دولت چیزی جز خدمت بیشتر به مردم نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی ضمن تبریک حلول ماه رحب و سال نو گفت: تدبیر ریاست محترم جمهوری بر حضور در کنار مردم عزیز و رنج دیده زلزله زده استان کرمانشاه بود.دولت خود را همراه و شریک مردم در داشته‌ها و نداشته‌هایشان می داند و فلسفه این دولت چیزی جز خدمت بیشتر به مردم نیست. این سفر به‌ منظور تکمیل مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف استان کرمانشاه است و امیدواریم در جلسه شورای اداری به ریاست رییس جمهور محترم گام های مهمی برای این مهم برداشته شود.

وزیر ورزش و جوانان با ابلاغ سلام گرم رییس جمهور به مردم شریف سنقر گفت: مشکلات شهرستان سنقر که از سوی فرماندار و امام جمعه محترم مطرح شد به صورت جدی در دستور کار بخش های مختلف قرار خواهد گرفت.

او به رونق اقتصادی، عدالت محوری و توسعه و موضوع جوانان به عنوان مهمترین برنامه های دولت در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در راستای توسعه  رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برنامه ریزی شده است.

سلطانی‌فر نوسازی بافت های فرسوده و ناوگان حمل و نقل را دیگر برنامه های جدی دولت به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی عنوان کرد.

او افزود: عزم دولت بر ایجاد یک میلیون شغل جدید است و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تدبیر دکتر روحانی و تلاش مجموعه دولت امیدواریم با تحقق این امر باری از روی مشکلات خانواده ها و جوانان برداشته شود.

سلطانی فر به اختصاص 12 هزار میلیارد تومان به اشتغال روستاها اشاره کرد و گفت: امیدواریم با  این تدابیر علاوه بر توسعه و ایجاد اشتغال در روستاها  شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.

وزیر ورزش و جوانان به حل مشکلات جوانان در بخش های ازدواج، مسکن، اشتغال، اوقات فراغت و سایر موارد اشاره و اظهار کرد:حل همه مشکلات این حوزه نیازمند تلاش همه جانبه است و دولت برای این منظور برنامه های خوبی تدارک دیده است.

او به اراده دولت برای توسعه ورزش نیز اشاره کرد و گفت: در سال 97 رویدادهای مهمی پیش روی ورزش کشور است که جام جهانی فوتبال، المپیک جوانان، بازی های آسیایی جاکارتا در کنار مسابقات لیگ جهانی والیبال، جام ملت های آسیا در فوتبال و بسکتبال از اهم آنهاست و تدارک ویژه ای برای موفقیت در همه این رویداد ها در دست اقدام است.

وزیر ورزش و جوانان به صعود مقتدرانه تیم فوتبال به جام جهانی فوتبال اشاره کرد و گفت: برای حضور مقتدرانه تیم ملی کشورمان در این رقابت ها همه حمایت‌های لازم را صورت داده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان به حوادث تلخ سال 96 نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال 97 شاهد هیچ اتفاق تلخی برای کشورمان نباشیم.

معصومی زاده فرماندار این شهرستان در ابتدای جلسه ضمن خوش آمد به دکتر سلطانی فر گزارشی از وضعیت سنقر و کلیایی در حوزه های مختلف و نیازهای شهرستان را مطرح کرد. همچنین برخی از نمایندگان اقشار مختلف مشکلات خود را در حضور وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند.

نظر شما