سلطانی‌فر با حضور در خبرگزاری برنا؛

امیدوارم در سال ۹۷ سرعت توسعه را در ایران افزایش دهیم/ مسابقات بسیاری پیش رو داریم که باید به نتایج دلخواه برسیم/ در حوزه جوانان هم اقدامات موثری انجام شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۵:۰۵
کد خبر: ۶۹۰۵۰۹
امیدوارم در سال ۹۷ سرعت توسعه را در ایران افزایش دهیم/ مسابقات بسیاری پیش رو داریم که باید به نتایج دلخواه برسیم/ در حوزه جوانان هم اقدامات موثری انجام شد
وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در جشن پایان سال خبرگزاری برنا در محل این خبرگزاری حضور یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در جشن پایان سال خبرگزاری برنا در محل این خبرگزاری حضور یافت.

دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در این بازدید گفت: حلول سال 1397 که امسال تقارن پیدا کرده با فرا رسیدن ماه رجب ماهی که پر برکت است. حلول سال جدید را به همه ایرانیانی که در سراسر جهان و این کره خاکی وجود دارند تبریک می‌گویم که جوشش خونشان برای عزت و سربلندی و آبادانی ایران است.

وی ادامه داد: امیدوام که سال 1397 سال خوبی برای مردم غیور ایران در باشد. انشالله بتوانیم سرعت توسعه را در کشورمان با تلاشی که انجام می دهیم بیشتر کنیم و بتوانیم خدمت گزار خوبی برای مردم باشیم. 

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه سال 1396 با پیروزی و حماسه بزرگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد، افزود: در نیمه دوم متاسفانه چند حادثه تلخ داشتیم که منجر به جان باختن جمعی از هموطنان شد هم حادثه زلزله کرمانشاه، سرپل ذهاب و کرمان و هم غرق شدن کشتی سانچی و برخی ناآرامی هایی که ما در دی ماه داشتیم. در هفته های اخیر سقوط هواپیمای آسمان در کوه دنا که همه این ها نتیجه اش این بود که ذهن مردم تا حدود زیادی مکدر شد.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم در سال 97 با کوشش خدمتگزاران و حمایت مردم به همراه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر  رییس‌جمهور بتوانیم سال خوبی را داشته باشیم، بیان کرد: سال جدید در راستای خدمتگزاری به مردم قدم های اساسی را برداریم. بی شک نیاز امروز کشور همدلی، هم افزایی، تعامل بین همه اقوام و همه گروه‌ها با همه تفکرات و مذاهب است. انشالله با همگرایی عمیق و گسترده بتوانیم دستاوردهای خوبی در عرصه فرهنگی،سیاسی،اقتصادی و اجتماعی کشور داشته باشیم. 

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: در عرصه ورزش و جوانان چند برنامه گسترده و رویداد بزرگ داریم که اولین آن جام جهانی فوتبال است و تیم ملی فوتبال ما یک صعود تاریخی و بدون اما و اگر داشت. در فاصله دو هفته مانده به بازی ها صعود خودش را بدون شکست مسجل کرد اگر چه در این دوره از بازی‌ها در گروه دشواری قرار داریم ولی امیدواریم که با تدارک پیش بینی شده و کادر هماهنگی که داریم و مجموع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال که حمایت کردند و امکانات زیادی را فراهم کردند تا ما بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و باز هم حماسه آفرینی کنیم. 

وی در ادامه بیان کرد: در سال جدید بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را داریم که هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد و در سال های گذشته ما قدرت شرق آسیای میانه را داشتیم و امسال میزبان هستند که تدارک وسیعی کشور اندونزی دیده و رشته‌های جدیدی را وارد کرده است. برای کسب عناوین بالا مجبوریم با کشورهای بیشتری رقابت کنیم. امیدوارم با توجه به اینکه نزدیک به یک سال است که ستاد عالی تدارک بازی ها را تشکیل دادیم بتوانیم در بازی‌های آسیایی نتیجه بگیریم و برنامه هایمان را تا المپیک ۲۰۲۰ ادامه دهیم و به امید خدا برنامه های خوبی در جاکارتا داشته باشیم.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه المپیک  جوانان را در پاییز پیش رو داریم، اضافه کرد: در سال 97 جام ملت های آسیا در رشته بسکتبال، لیگ جهانی والیبال، جام ملت های آسیا در رشته فوتبال که در ابتدای سال 2019 یعنی زمستان 97 برگزار می‌شود و همه پیش بینی و برنامه ریزی ها بر این است که انشالله بتوانیم در همه رویدادها متناسب با ظرفیتی که داریم به نتایج خوبی برسیم.

وزیر ورزش وجوانان در پایان، گفت:  در بخش جوانان هم اگرچه لایحه انتزاع بخش ورزش از جوانان در مجلس در حال بررسی است ولی ما کارمان را متوقف نکردیم. در زمینه گسترش سازمان های مردم نهاد و مرتبط با جوانان روز به روز این تعداد را بیشتر می کنیم. همچنین گسترش خانه های جوانان در بخش های مختلف، افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با دفاتر مشاوره و راهنمایی ازدواج مواردی است که با جدیت به دنبال آن هستیم. هر تصمیمی که نهاد قانون گذاری کشور و مجلس شورای اسلامی گرفت تابع قانون هستیم و انشالله وضعیت جوانان هم در سال ۱۳۹۷ با تدابیر نهاد قانون گذاری کشور یک بصیرت مطلوب تری پیدا کند و  در هر صورت آن چیزی که آرزوی ماست عزت ، بزرگی، توسعه، رشد ایران، رفاه مردم با جهاد بیشتر، رونق اقتصادی و رضایتمندی مردم است که از خدا می خواهیم به ما انرژی و توان بیشتری دهد. انشالله بتوانیم در سایه مقام معظم رهبری و مدیریت رییس‌جمهور و تعامل خوبی که در دولت داریم قدم های بزرگتری در راستای خدمتگزاری به مردم برداریم.

نظر شما
پرونده ویژه