بعداز تحویل سال جدید صورت گرفت-

پیام نوروزی باشگاه پرسپولیس

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۹:۰۶
کد خبر: ۶۹۰۵۱۵
پیام نوروزی باشگاه پرسپولیس
سرپرست باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی، حلول سال نو را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پیام حمیدرضا گرشاسبی آمده است:

بهار بار دیگر با قدم‌های سبز خود میهمان خانه دل‌ها شده است که بهار واقعی را باید در دل‌ها و جان‌های خود جستجو کنیم. این روزهای زیبا و دل‌انگیز را به سهم خود به نمایندگی از باشگاه معظم پرسپولیس به تمام ایرانیان و مردمی که در سراسر جهان به تبعیت از فرهنگ ناب ایرانی نوروز را بهانه‌ای برای نو شدن قرار می‌دهند و جشن می‌گیرند و به خصوص هواداران پرشور، وفادار و دوست داشتنی پرسپولیس تبریک می‌گویم.

باشگاه، تیم فوتبال و هواداران پرسپولیس در سالی که گذشت فراز و نشیب بسیاری را تجربه کردند اما در همه حال کنار یکدیگر بودند. در این میان مهمترین اتفاق، بازگشت سرخپوشان به جایگاه واقعیشان بود.

دهمین قهرمانی پرسپولیس که عنوان‌دارترین تیم در رقابت‌های داخلی کشورمان است با ستاره‌ای طلایی روبرو شد، هر چند ستاره‌های طلایی پرسپولیس بی‌شک هواداران هستند. تردیدی وجود ندارد که در نیم قرن فعالیت این باشگاه بزرگ و محبوب، هوادارانش چه از جهت تعداد و چه از نظر همراهی و وفاداری، وجه تمایز‌ این تیم بوده‌اند. این هواداران، پرسپولیس را در گذر از پیچ و خم‌های روزگار، فراز و نشیب دوران‌ها و در مواجهه با طوفان‌ها و انواع بلاهایی که بر سرش نازل شد و نازل کردند، به سلامت به در برده‌اند.

شما هواداران چون انگشتری بوده‌اید که این نگین با ارزش، را در بر گرفتید و پرسپولیس فارغ از عناوین، رکوردها و افتخارات پر شماری که دارد به شما می‌بالد و به حضورتان پشت، گرم می‌دارد. از خداوند متعال می‌خواهیم هیچگاه در این امر خللی بوجود نیاید.

پرسپولیس اگر اکنون قهرمان بلامنازع فوتبال ایران است و قدرت خود را به عنوان پرتماشاگرترین تیم قاره، بار دیگر به رخ آسیا می‌کشد. بی‌تردید، بخش اعظم آن را مرهون حمایت‌های مادی و معنوی هوادارانی است که بخشی از با شکوه‌ترین، سرنوشت‌سازترین و حماسی‌ترین صحنه‌های حضور خود را در روزهای سخت رقم زده‌اند. صحنه‌هایی که باعث ناامیدی رقیبان و بدخواهان پرسپولیس شد و توطئه‌ها علیه پرسپولیس را خنثی کرد. ما هیچگاه روزهای ابتدایی فصل 95 – 94 را فراموش نکرده‌ایم که در میان ناکامی‌ها، هواداران دست از حمایت خود بر نداشتند. نتیجه آن اعتماد و پشتیبانی که به شیطنت‌ها اجازه نفوذ نداد را چند ماه بعد شاهد بودیم. از آن روزهای سخت یادی هم از کاپیتان هادی نوروزی عزیز می‌کنیم که هیچگاه از ذهن و خاطر ما پاک نخواهد شد.

روزهای حماسی در پرسپولیس کم نبودند. در پایان همان فصل بود که پرسپولیس جام افتخار را از هوادارانش گرفت. روزی که سرخپوشان به ظاهر قهرمانی را به تفاضل گل و امتیازات از دست رفته با اشتباهات سهوی داوران واگذار کردند اما تشویق یکپارچه اعضای تیم بر روی سکوها و در شبکه‌های اجتماعی، پرسپولیس را به عنوان قهرمان واقعی فوتبال ایران معرفی کرد. چنان بود که مقدمه قهرمانی و رکوردهای استثنایی فصل گذشته فراهم شد. آن قهرمانی اکنون با اقتدار بیشتر تکرار و آن رکوردها بار دیگر توسط شیر بچه‌های پرسپولیس جابجا شده است.

پرسپولیس با چنین مرام و مسلکی از سوی هوادارانش است که می‌تواند قهرمانی‌ها را تکرار کند و در آسیا یک مدعی سربلند باشد.

سالی که گذشت، با تمام افتخارات و حماسه‌ها، برای ما صحنه آزمون‌های گوناگون هم بود. محرومیت از نقل و انتقالات بسیار هولناک می‌نمود، اما تلاش و همکاری مدیریت، کادر فنی و بازیکنان در کنار حمایت هواداران اجازه نداد، این اتفاق از قدرت پرسپولیس بکاهد و در ادامه حتی می‌تواند بر عزم و اراده و همبستگی ما بیفزاید. بی‌تردید با این فاکتورها، حتی این توانایی را خواهیم داشت تا با قدرتی بیشتر، فصل آینده را آغاز کنیم. هر چند باشگاه پرسپولیس همچنان با تمام توان خود، برای رفع این محرومیت می کوشد، چنانکه با تلاش فراوان نسبتا به حل مساله جریمه مالی اقدام شد و این هم موفقیت در خور توجهی بود که با حمایت وزارت ورزش و جوانان و دولتمردان و به لطف حضور شما هواداران محقق گردید.

با تمام این اوصاف همدلی و همبستگی تمام ارکان خانواده پرسپولیس، بویژه هواداران، تعیین کننده‌ترین نکته است. این همان چیزی است که از سوی بعضی نشانه گرفته شده است تا به واسطه آن پرسپولیس و هوادارانش را از اوج پائین بکشند. حرکتی که دیگر پنهانی نیست و باید همه با هم مراقب آن باشیم.

پرسپولیس با فاصله‌ای غیر قابل توصیف، گوی سبقت را ربوده است و بعضی برای جلوگیری از ادامه این امر، راهی جز رخنه در صفوف به هم پیوسته پرسپولیسی‌ها نمی‌یابند. ایجاد اختلاف و بی‌اعتمادی با شایعات مغرضانه و تبلیغات فراگیر مهمترین راهکار آنها خواهد بود که پیش بینی می‌کنیم در سال 97، نمود بیشتری یابد.

جدول مسابقات برای آنها متر و معیاری است که دست از تلاش نکشند تا از جایی میان هیأت مدیره، مدیریت باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران، روزنه‌ای ایجاد کرده و نفوذ کنند. صد البته، در این مسیر، ظاهری معتصبانه و دلسوزانه هم می‌گیرند. آنها به دنبال ایجاد بی‌انگیزگی، دلسردی و تخریب هستند. می‌خواهند پرسپولیس فضایی دلچسب نباشد و بعد از تمام تلاش‌ها، حالا تمام تمرکز خود را صرف هواداران و ایجاد فضایی مسموم کرده‌اند، اما بی‌تردید صاحبان اصلی پرسپولیس هوشیارتر از آن هستند که عده‌ای چنین به جان تیم محبوبشان بیفتند.

پرسپولیس همچنین قدردانی خود را از حامیان مالی باشگاه نیز اعلام می‌دارد که با همکاری صمیمانه آنها، حل مشکلات اقتصادی، میسر شده است.

این همراهی به طور قطع نقش موثر و سازنده‌ای در تکرار قهرمانی‌ها و ادامه افتخارات خواهد داشت و این امر از چشم هواداران پنهان نمی‌ماند. همچنین جا دارد تا قدردانی شایسته‌ای از دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان و همکاران سختکوش ایشان داشته باشیم که ثبات امروز پرسپولیس در سایه درایت و تدبیر ایشان اتفاق افتاده است و توسعه و پیشرفت را میسر می‌کند.

در پایان، حلول نوروز سال 1397 را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، آحاد ملت ایران، خانواده معزز و سرافراز شهدا و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوییم.

نظر شما
پرونده ویژه