صمد نیکخواه بهرامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اضافه شدن شاهین طبع، انسجام بیشتری به تیم ملی داده است/ اتفاقات خوبی در انتظار بسکتبال ایران خواهد بود

۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۷:۰۷:۲۹
کد خبر: ۶۹۰۵۳۳
اضافه شدن شاهین طبع، انسجام بیشتری به تیم ملی داده است/ اتفاقات خوبی در انتظار بسکتبال ایران خواهد بود
بازیکن تیم‌ ملی بسکتبال ایران‌ گفت: سال 97 اتفاقات خوبی در انتظار جامعه بسکتبال خواهد بود و امیدواریم که بتوانیم به جام جهانی راه پیدا کنیم و هموطنانمان را خوشحال کنیم. 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صمد نیکخواه بهرامی ملی پوش تیم بسکتبال ایران درخصوص وضعیت بسکتبال کشورمان در سال 96 و بازی‌های آینده تیم ملی صحبت کرد.

نیکخواه بهرامی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: از وقتی که آقای شاهین طبع به تیم ملی اضافه شد خداروشکر شرایط ما نسبت به گذشته از هماهنگی و نظم بیشتر برخوردار است و توانستیم در بازی برگشت مقابل عراق نیز با انجام یک بازی خوب و منسجم امتیاز لازم را در خانه بگیریم. با وجود اینکه یکسری از ملی‌پوشان از جمله خود من تازه به ترکیب اضافه شدیم هنوز نتوانستیم هماهنگی گذشته را به دست آوریم ولی قطعا در بازی بعدی در مسابقات انتخابی جام جهانی بازی‌های زیباتری نیز از بچه های تیم ملی خواهید دید. 

وی در ادامه افزود: بازی با عراق دومین بازی با ترکیب جدید بود بعد از اینکه تغییراتی در تیم ملی صورت گرفت. در مراحل بعدی که با تیم‌های قوی‌تری روبرو خواهیم شد نیاز داریم که به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنیم. برنامه‌های اصلی تیم ملی نیز برای سال 97 است که بتوانیم همچون گذشته درخشش لازم در آسیا و بعد از آن در جهان را داشته باشیم. 

بازیکن باسابقه تیم ملی ایران همچنین درخصوص کادر فنی جدید تیم ملی خاطرنشان ساخت: با اضافه شدن آقای شاهین طبع به تیم ملی روند روبه رشدی گرفته‌ایم. ایشان از مربیان باسابقه کشور هستند که در کنار دیگر اعضای کادر فنی با برنامه‌هایی که در تیم ملی پیاده خواهند کرد باعث خواهد شد که در آینده نتایج بهتری کسب کنیم. سال 97 اتفاقات خوبی در انتظار جامعه بسکتبال خواهد بود و امیدواریم که بتوانیم به جام جهانی راه پیدا کنیم و هموطنانمان را خوشحال کنیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز