به دنبال کسب امتیاز برای پاراتکواندوکاران هستیم؛

احمدی: امیدواریم مسابقات آفریقا را با بهترین عنوان به پایان برسانیم

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۶:۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۹۰۸۰۵
احمدی: امیدواریم مسابقات آفریقا را با بهترین عنوان به پایان برسانیم
مربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: با توجه به اینکه پاراتکواندوکاران می‌توانند با شرکت در مسابقات قاره‌های دیگر امتیازات خود را در رنکینگ افزایش دهند، در رقابت‌هایی مانند مسابقات قهرمانی آفریقا حضور پیدا می‌کنیم تا انشالله امتیاز مورد نیاز برای حضور در پارالمپیک 2020 توکیو را بدست آوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی پاراتکواندو کشورمان روز یکشنبه (5 فروردین‌ماه) به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آفریقا راهی "آگادیر" مراکش می‌شوند. مهدی احمدی مربی تیم ملی پاراتکواندو در رابطه با اردوی تیم گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور پیش از آغاز اردو برگزار شد که سطح کمی و کیفی خوبی را در این رقابت‌ها شاهد بودیم و خدا را شاکریم که پاراتکواندو نیز پیشرفت کرده است.

مربی تیم پاراتکواندو افزود: نفرات برتر به اردو دعوت شدند و حدود 3 هفته تمرینات خود را در فدراسیون جانبازان و معلولین پشت سر گذاشتند، خدا را شکر اکنون نیز در آمادگی خوبی به سر می‌برند.

وی با اشاره به حضور تیم در مسابقات قهرمانی آفریقا گفت: با توجه به اینکه پاراتکواندوکاران مسابقاتی مانند گرندپری را ندارند تا بتوانند در راستای افزایش رنکینگ خود گام بردارند در این رقابت‌ها شرکت می‌‌کنیم.

احمدی افزود: اردوی کوتاه مدتی را در اختیار داشتیم اما بچه‌ها در آمادگی لازم را کسب کرده‌اند و امیدوارم با بهترین عنوان این مسابقات را به پایان برسانیم. با توجه به اینکه تعداد ورزشکاران ایران در این بخش نسبت به سایر کشورها کمتر است کسب عنوان قهرمانی سخت است اما همانند گذشته در دیگر مسابقات نیز موفق عمل خواهیم کرد.

مربی تیم پاراتکواندو در پایان گفت: از همه کسانی که برای ورزش کشور به ویژه تکواندو تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم در سال جدید بتوانیم عناوین خوبی را کسب کنیم. همچنین از لونی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 11 و وحیدیان پور کارشناس تربیت بدنی این منطقه که در مدت حضورم در اردوهای تیم‌ملی نهایت همکاری را با من داشتند تشکر می‌کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز