اولویت های فدراسیون پزشکی ورزشی در پیام تبریک دکتر نوروزی :

توسعه زیرساخت ها، گسترش مناسبات بین المللی و برنامه های ویژه برای بازی های آسیایی جاکارتا

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۷:۰۸:۵۹
کد خبر: ۶۹۰۸۱۱
غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و با تاکید بر لزوم توجه عموم مردم به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کار و تلاش و حمایت از کالای ایرانی، سال۹۷ را سالی مهم و پرکار برای مجموعه پزشکی ورزشی دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: به طور طبیعی هر سال در چنین روزهایی همه آحاد ملت و دستگاه های اجرایی با توجه به نقشه راهی که مقام معظم رهبری برای سال ترسیم می کنند، برنامه ریزی لازم را به منظور تحقق شعار سال و خدمت برنامه محور انجام می دهند؛ مجموعه پزشکی ورزشی نیز ذیل سیاست های وزارت ورزش و جوانان و به عنوان عضوی از خانواده سلامت در این مسیر گام برمی دارد.

وی افزود: توسعه زیرساخت های ستادی و استانی را به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات و همچنین تمرکززدایی را از جمله سیاست های این فدراسیون در سال۹۷ بیان کرد و افزود: با توجه به این که در سال گذشته مقدمات راه اندازی کلینیک پزشکی ورزشی فراهم شد، در سال جاری این مهم را نهایی می کنیم ضمن این که همزمان توسعه زیرساخت های استانی را به ویژه در نقاط کمتر توسعه یافته ادامه خواهیم داد.

 نوروزی با تاکید بر ادامه فعالیت های آموزشی هدفمند در سال جاری اظهار داشت: برگزاری کنگره پزشکی ورزشی مهم ترین رویداد آموزشی سال خواهد بود که قطعا به شکل باشکوه برگزار می شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، توسعه مناسبات بین المللی را از دیگر اهداف فدراسیون دانست و افزود: در این رابطه سمینار بین المللی مبارزه با دوپینگ را برگزار خواهیم کرد.

 نوروزی در پایان تصریح کرد: در حوزه اطلاع رسانی، برای انتشار مطالب روز پزشکی ورزشی از منابع بین المللی به منظور آگاه سازی بیش از پیش حوزه ورزش قهرمانی و همچنین سلامت همگانی، برنامه های جامع و کارآمدی را در دستور کار داریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز