رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولین – العین امارات؛

شجاعی به عنوان چهارم رقابت های R۲ دست یافت/ رقابت پنج نماینده کشورمان فردا در تفنگ و تپانچه

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۲:۲۰
کد خبر: ۶۹۱۰۵۱
شجاعی به عنوان چهارم رقابت های R۲ دست یافت/ رقابت پنج نماینده کشورمان فردا در تفنگ و تپانچه
رقیه شجاعی، آخرین ملی پوش کشورمان در رقابت های امروز جام جهانی تیراندازی معلولین – العین، با ثبت رکورد ۲۰۵.۷ به عنوان چهارم فینال ماده R2 دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقیه شجاعی که پیش از این در نخستین روز مسابقات، برای اولین بار در رقابت های R3، تفنگ بادی درازکش ده متر کلاس SH1، شرکت کرده بود، امروز نیز با کسب عنوان چهارمی در ماده R2 به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

شجاعی که پیش از این در نخستین روز مسابقات، برای اولین بار در رقابت های R3، تفنگ بادی درازکش ده متر کلاس SH1، شرکت کرده بود، امروز نیز با کسب عنوان چهارمی در ماده R2 به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

فردا و در ادامه این رقابت ها، پنج نماینده کشورمان در ماده های  تپانچه خفیف ۵۰ متر بادی P4 و تفنگ ایستاده مختلط ۱۰ متر بادی R4، به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی، زهرا غلام زاده، مجید فلاح اردشیر و مهدی زمانی در این مسابقات حضور یافته است.

حسین امیری به عنوان سرمربی و علی مهدوی عابد و زهرا علی بیگی به عنوان مربیان تیم ملی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند، مهدی باقری به عنوان تکنسین فنی با تیم همراه است و رقیه اله کرمی نیز سرپرست کاروان اعزامی از کشورمان است.

این مسابقات از ۲ تا ۷ فرودین ماه به میزبانی امارات برپاست.

 

نظر شما